درخواست نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با جنایتکاران پاییز ۱۴۰۱

نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های شهدای حوادث پاییز (محله خانه اصفهان) از قوه قضاییه در خواست دارد تا بدون مماشات با جنایتکاران برخورد نموده و تحت تاثیر فضاسازی دشمنان قرار نگیرد که بر اساس آموزه های قرآن و لکم فی القصاص حیات .... بنابراین شرط ایجاد آرامش در جامعه برخورد قاطع با جنایتکاران است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  متن بیانیه بدین شرح است:

 

باید مراقبت کرد  جای جلاد و شهید عوض نشود مقام‌معظم رهبری

در جریان اتفاقات پاییز ۱۴۰۱ علیرغم خویشتنداری نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی دشمن از این فرصت استفاده نموده و با تشویق برخی جوانان و سازماندهی مزدوران داخلی خود تلاش نمود فضای مشنج کرده و نشان دهد در ایران جنگ مسلحانه داخلی شکل گرفته است تا در جهت منافع خود بهره برداری سیاسی کند.

در این جریانات متاسفانه تعدادی توسط عوامل استکبار به شهادت رسیدند. دشمن که از مدتها پیش با جنگ روانی تلاش  می‌کرد با دروغ‌پردازی بویژه در خصوص منافقین جای جلاد و شهید را عوض نماید و این امر را در ذهن برخی القا نمود که شهادت برخی امری طبعی در جریان اغتشاشات است و سعی در مظلوم نمایی قاتلین و مزدوران نمود.

امروز که حکم اعدام برخی از محکومین صادر شده است نیز این تبلیغات ادامه یافته تا با مظلوم جلوه دادن جنایتکاران سعی کنند افکار را مدیریت کرده و بخشی از مردم را مقابل نظام و مدافع قاتلین قرار دهد.

نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های شهدای حوادث پاییز (محله خانه اصفهان) از قوه قضاییه در خواست دارد تا بدون مماشات با جنایتکاران برخورد نموده و تحت تاثیر فضاسازی دشمنان قرار نگیرد که بر اساس آموزه های قرآن و لکم فی القصاص حیات ….  بنابراین شرط ایجاد آرامش در جامعه برخورد قاطع با جنایتکاران است.

انتهای پیام/