دعوت نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان از عموم ملت شهید‌پرور ایران و بویژه استادان دانشگاه‌ها برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه و زبونانه دشمن در حمله به مردم بی‌دفاع از مسئولین محترم تقاضای برخورد قاطع با عاملان این اتفاق را دارد، همچنین از عموم ملت شهید‌پرور ایران و بویژه استادان دانشگاه‌های استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کی نماید.

 

اتفاقات اخیر که در پی اعتراضات مردمی و دخالت شرورانه عوامل استکبار و پشتیبانی جریان عبری، عربی و غربی تبدیل به اغتشاش گردید و نتیجه تاسف‌بار آن به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان مظلوم و بویژه نیروهای امنیتی و انتظامی شد بار دیگر اثبات نمود که آمریکا و صهیونیست دشمنان ملت ایران هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب این دشمنی از دیرباز و از زمان کودتای ۲۸ مرداد شکل گرفته است.

 

سیزده آبان امسال با مقارن شدن  شهادت جمعی از هموطنان در حرم شاهچراغ (ع) و تعدادی از نیروهای مدافع امنیت و مردم در کرج رنگ بوی دیگری به خود گرفته است که قطعا نتیجه آن حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود.

 

نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه و زبونانه دشمن در حمله به مردم بی‌دفاع از مسئولین محترم تقاضای برخورد قاطع با عاملان این اتفاق را دارد.

 

همچنین از عموم ملت شهید‌پرور ایران و بویژه استادان دانشگاه‌های استان اصفهان دعوت می‌نماید با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ضمن بزرگداشت مقام شهدای حوادث اخیر به دشمنان نشان دهند که ملت همواره پشت نظام و رهبری فرزانه انقلاب بوده و با هر گونه حرکتی که موجبات ناامنی کشور را فراهم می‌نماید مخالف است و مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام