دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی از استادان و اعضای محترم بسیج اساتید و آحاد مردم ولایتمدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1401 دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی از استادان و اعضای محترم بسیج اساتید و آحاد مردم ولایتمدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ دعوت کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خروش بي نظير ملت غيور ايران بر عليه ظلم و ستم طاغوت زمان و خلق حماسه اي ماندگار به رهبري معمار کبیر انقلاب است.

فرا رسیدن ایام شکوهمند ۴۴امین سالزوز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را گرامیداشته و با عرض تبریک، از استادان و اعضای محترم بسیج اساتید دعوت نموده تا در این برهه حساس از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور منسجم، آگاهانه و پرشور خود، همراه با دیگر مردم ولایتمدار اصفهان در “راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن”، اقتدار و عظمت ایرانیان را به جهانیان ثابت کرده و تحت هدايت‌هاي داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، ياد و خاطره سلحشوري، فداكاري و ايثارگري فرزندان اين مرز و بوم را زنده نگه دارند و با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي عظيم الشان انقلاب، تجديد میثاق نمایند.

وعده ما: ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱، میدان امام