به مناسبت هفته بسیج؛

دیدار شورای بسیج استادان دانشگاه اصفهان با دکتر هرسیج/ضرورت همفکری و هم اندیشی شورای بسیج استادان در مدیریت دانشگاه

اعضای شورای بسیج استادان در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، با رییس دانشگاه اصفهان دیدار و در خصوص موضوعات دانشگاه به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اعضای شورای بسیج استادان در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، با رییس دانشگاه اصفهان دیدار و در خصوص موضوعات دانشگاه به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

 

در این نشست گزارش اجمالی برنامه ها و فعالیت های بسیج استادان به اطلاع دکتر هرسیج رسید و اعضا نیز پیشنهادهای خود را برای اداره دانشگاه ارائه دادند.

 

دکتر حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان نیز ضمن استماع دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا بر اهمیت همفکری و هم اندیشی با شورای بسیج استادان در مدیریت دانشگاه تاکید نمود.

 

وی تصریح نمود: افرادی که در پیدایش انقلاب اسلامی ایران نقش کلیدی داشتند در استمرار آن هم باید نقش داشته باشند.

 

رییس دانشگاه ضمن تاکید بر روزآمدشدن و افزایش سواد رسانه ای اظهار داشت: امروز باید ابزار های مقابله با دشمن را بشناسیم و با استفاده از خرد جمعی و تکنولوژی های روز جهانی ضمن تولید محتوی رسانه ای قوی در مقابل توطئه های دشمن برنامه ریزی نماییم.

 

وی همچنین با تاکید بر بازدید جوانان دانشجو از دستاوردهای خوب کشور و زحمات دانشمندان و محققان، خواستار افزایش باورهای مشترک وتمهیدات لازم برای گسترش ارتباطات و تعامل بین استادان، کارکنان و دانشجویان با استفاده از انواع ابزارهای روز دنیا شد.

 

دکتر هرسیج ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه و تداوم آن، تاکید کرد:   بسیج با توجه به منشور قرآنی خود( آیه شریفه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه …) در هر زمان باید متناسب با شرایط آماده مبارزه با تهدیدات دشمن باشد که در حال حاضر باید با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کند.

 

رییس دانشگاه اصفهان ضمن تاکید بر لزوم سرآمد بودن اعضا بسیج در آموزش و پژوهش خواستار آن شد که برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه، اقدامات لازم را با هماهنگی مسئولان ذیربط انجام دهند.

 

انتهای پیام/