دیدار مسئول و جمعی از اساتید بسیجی منطقه کاشان با معاون استاندار و فرماندار ویژه

غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان به همراه جمعی از اساتید بسیجی با محمد شریف زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان دیدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان به همراه جمعی از اساتید بسیجی با محمد شریف زارعی معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان دیدار کردند.
در این دیدار که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ برگزار شد اساتید بسیجی به نمایندگی از شورای بسیج اساتید دانشگاه کاشان، دانشگاه فنی شهید رجایی، دانشگاه فنی دختران کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و دانشگاه پیام نورکاشان و از حوزه علمیه کاشان حضور داشتند که در ارتباط با مسائل روز مباحثی مطرح و دیدگاه‌ها و راهکارهای علمی اراده شد.
سخنرانی فرماندار ویژه کاشان پایان بخش این جلسه بود که شریف زارعی اظهار امیدواری کرد در کمیسیون‌های مختلف فرمانداری از ظرفیت بسیج اساتید استفاده شود. همچنین علامرضا حسنی مقدم گفت: بسیج اساتید منطقه کاشان آماده است با رویکرد حل المسائلی در کنار مدیریت عالی شهر و در کنار مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها و بخش صنایع و معدن حضور جدی همیشه در صحنه برای حل هر گونه مشکلی داشته باشیم.

انتهای پیام/