عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان در پیش از خطبه‌های شاهین‌شهر؛

رویداد گام دوم اقدامی جهادی در تبیین دستاوردهای دانشگاه آزاد بود

عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان در آستانه چهارده خرداد و ارتحال امام خمینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین شهر، گفت: رویداد گام دوم اقدامی جهادی در تبیین دستاوردهای دانشگاه آزاد بود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مجتبی جعفری عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان در آستانه چهارده خرداد و ارتحال امام خمینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین شهر، گفت: رویداد گام دوم اقدامی جهادی در تبیین دستاوردهای دانشگاه آزاد بود.

وی با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) از جمله ویژگی‌های امام خمینی را ساده زیستی،  شجاعت،  صراحت بیان،  اسلام شناسی و ایمان به خدا عنوان کرد و افزود: البته همه صفات امام راحل فرع اسلام شناسی و ایمان ایشان بود.

جعفری ادامه داد: در بعد اسلام شناسی امام خمینی (ره) این نکته اهمیت دارد که اسلامی که معرفی کرد اسلامی بود اجتماعی، سیاسی و حتی بین المللی؛ از نظر امام خمینی (ره) اسلام حقیقی، دینی نیست که توصیه به امور فردی صرف بکند و با ظالمان و مستکبران کنار بیاید، و استکبار ستیزی امام راحل ناشی از همین شناخت ایشان از اسلام بود.

این استاد بسیجی در ادامه با یادآوری دغدغه‌های امت و دلسوزان کشور در زمان وخامت حال امام (ره)، اظهار کرد: به هر حال تقدیر الهی رقم خورد و  امام خمینی (ره) به اجداد طاهرینش پیوست.

جعفری با بیان این که در آن شرایط خداوند مجدداً لطف خود را شامل حال امت کرد و جانشینی شایسته، برای امام راحل، سکاندار هدایت امت شد، بیان کرد: جانشینی با همان صلابت و همان ایمان و همان اسلام شناسی و همان بصیرت و همان توکل و همان ایمان و اینگونه بود که آینده ایران اسلامی تضمین شد.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های رهبر فرزانه انقلاب، گفت: از ویژگی‌های امام  خامنه‌ای (مدظله العالی)، دوراندیشی مثال زدنی ایشان است، بطور مثال از سالیان دور هر سالی را به نامی خاص مزین کردند و امسال را نیز به اسم تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیدند.

این استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به نمونه‌هایی از اقدامات مهم در تحقق شعار سال اشاره و اظهار کرد: بعنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سال تاسیس و به پیروی از نام گذاری سال توسط رهبر انقلاب، رویداد گام دوم را رقم زد و نمایشگاه عصر امید را در تهران برپا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برپایی این نمایشگاه را از اقدامات بسیار خوب در دیده شدن دستاوردها و به نوعی گام برداشتن در راستای جهاد تبیین دانست و افزود: این گونه اقدامات باید مورد توجه همه دغدغه‌مندان کشور عزیزمان باشد. در این نمایشگاه دیدیم طبق اعلام مسئولان این دانشگاه هم بازدیدهای بسیار خوبی انجام شده هم انعقاد قراردادهای علمی پژوهشی قابل توجه بوده است.

عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان، با بیان این که استان اصفهان از استان‌های پیشگام در عرصه‌های مختلف است که در عرصه جهاد تبیین و در تحقق شعار سال به لطف خداوند این گونه است، یادآور شد: در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد استان با شانزده اثر برگزیده رتبه اول را کسب کرده است و البته دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر نیز با ورود شرکت‌های فعال خود در مرکز رشد و اساتید فعال در عرصه‌های علمی فناورانه در زمره فعالان این نمایشگاه بود انشاالله مسئولین شهرستان شاهین شهر عرصه‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین را بیش از پیش مورد حمایت خودشان قرار دهند.

انتهای پیام/