سردار فدا در جلسه مدیران کانون‌ها و روسای دانشگاه‌های اصفهان:

ظرفیت‌های دشمن آماده بود با امپراطوری رسانه‌ای جرقه باروت را زنند/ دانشگاهیان در روشنگری، تبیین و آگاهی‌بخشی وظیفه سنگینی دارند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه مدیران و معاونان و اعضای کانون‌ها و روسای دانشگا‌ه‌های استان، با بیان این که ظرفیت‌های دشمن آماده بود و با امپراطوری رسانه‌ای وسیع جرقه این باروت را زنند، گفت: امروز وظیفه من و شما تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه مدیران و معاونان و اعضای کانون‌ها و روسای دانشگا‌ه‌های استان، با بیان این که ظرفیت‌های دشمن آماده بود و با امپراطوری رسانه‌ای وسیع جرقه این باروت را زنند، گفت: امروز وظیفه من و شما تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی است، شرایط بسیار خوبی در کشور داریم اما ایران مجازی که ایجاد کردند با ایران قوی واقعی تفاوت بسیار دارد از طرفی هیمنه امریکای مجازی واقعی نیست، امریکایی‌ها توان و ظرفیت و امکان جنگ جدیدی را ندارند.

 

سردار فدا در خصوص حوادث اخیر کشور به مصادیقی از گذشته کشور اشاره و اظهار کرد: حول و حوش ۱۰۰ سال پیش انگلیسی‌ها از بین سه گزینه رضاشاه را پادشاه ایران قرار دادند که وقتی در راس امور قرار گرفت یک ارتش ۱۰۰ هزار نفری راه انداخت قیام‌های مردمی و مخالفین را سرکوب و نابود کرد و از بین برد و وقتی تمایل پیدا کرد به سمت آلمانی‌ها انگلیسی‌ها تاریخ مصرفش را تمام کردند. این ارتش در بحبوبه جنگ جهانی دوم یک تیر شلیک نکرد در دفاع از مردم وقتی روس‌ها و انگلیس‌ها حمله کردند یک روز مقاومت نکرد.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: انقلاب اسلامی به ما آقایی داد عزت داد اعتبار داد، مردم شریف ایران را اقتدار و عظمت و تاریخ  گذشته‌شان را زنده کرد.

 

وی سپس جمعیت و تولید و صادرات نفش در زمان قبل و بعد از انقلاب را مورد مقایسه قرار داد و با اشاره به این که همچنین۴۳ سال تحریم و درگیری و جنگ و خسارات و خرابی‌هایی هم بر کشور وارد کردند، گفت: امروز اداره کشور مرهون زحمات و تلاش‌ها و خدمات دانشگاهی و مراکز آموزشی و علمی است که کشور را به این  باور رسانده که می‌شود اداره کرد و ایستاد.

 

سردار فدا با بیان این که دشمنی همیشه بوده به این که اولین جرقه ۲۰ روز بعد از پیروزی انقلاب زده شد، اظهار کرد: از روز اول انقلاب تا امروز امریکایی‌ها دنبال هستند اساس، بُن و ریشه جمهوری اسلامی را بزنند اگر نتوانستند در آرمان‌خواهی و شعار و توجه به اصول و ارزش‌هایش انحراف و تغییر رفتار ایجاد کنند اگر نتوانستند جمهوری اسلامی را محدود کنند در داخل مرزهای جغرافیاییش اگر نتوانستند حرکت تند و روبه رشد و صعودیش را کُند، کنند. اگر جنگ را برما تحمیل کردند، اگر تحریم کردند و اگر اتفاقات مختلف افتاده از این چهار حالت خارج نیست.

 

وی همچنین به این که چه اتفاقاتی الان باعث این موضوعات شد،گفت: امریکایی‌ها در استراتژی خودشان می‌خواهند آزادی و سلطه لیبرال دمکراسی را برکل جهان حاکم کنند که اگر نتوانند نقطه شروع شکست و زاول زودتر شروع می‌شود و تا سال ۲۰۲۵ برنامه داشتند اما الان تا ۲۰۳۰ زمان برای خودشان گذاشتند.

 

سردار فدا ادامه داد: در رابطه سلطه‌گری هم چهار تهدید را کشور چین و شوروی و ایران و گروه‌های حزب الله، انصارالله و حماس و غیره مثل داعش را هم اشاره کرده‌اند.

 

وی با بیان این که امریکا خطرناک‌ترین تهدید برای خودش را جمهوری اسلامی ایران می‌‌داند به این که شوروی را با  اوکراین و چین را هم با تایوان سرگرم کردند، اشاره کرد و گفت: ایران را هم می‌خواستند با توافق برجام به اهداف خودشان برسند. موضوع شوروی آنطور که آنها پیش‌بینی داشتند پیش نرفت همچنین ایران با دولت جدید و روحیه انقلابی و وحدت قوا خودش را معطل برجام نکرد.

 

سردار فدا اظهارکرد: وقتی دیدند به برجام نمی‌توانند تکیه کنند و دوتا انتخابات پیش‌رو هم دارند یکی انتخابات رژیم صهیونیستی آبانماه و یکی انتخابات آذرماه امریکا هم دارند، در احیا و توافق برجام دنبال بودند که نتوانستند برنامه‌ریزی کردند برای اغتشاشات.

 

سردار فدا اظهارکرد: به تناسب قوی شدن ما دشمن تجربیات زیادی اندوخته و به این جا رسیدند که تنها ظرفیتی که می‌تواند جمهوری اسلامی را زمین بزند چیزی از جنس خود انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است تحریک و ظرفیت‌سازی شورش و انقلاب و نارضایی عموم مردم.

 

وی با اشاره به این که برای اتفاقات و حوادث دشمن برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: همه چیز را هم بسته بودند با حضور نماینده سیا در اربیل منافقین و کومله و هرچه عنصر ضد انقلاب است جمع کردند و پول و اعتبار و حمایت و پشتیبانی را گذاشتند همچنین در کنار عنصر نامتجانس که آماده کردند یک جبهه وسیع از مخالفین تشکیل دادند یک امپراتوری وسیع رسانه‌ای هم پشتوانه این‌ها گذاشتند.

 

ظرفیت‌های دشمن آماده بود با امپراطوری رسانه‌ای وسیع جرقه این باروت را زنند

 

سردار فدا افزود: برنامه بود که گروه‌های چپ و کمونیستی که اعتقادی به مسائل دینی، اعتقادی و مذهبی ندارند روی حجاب سرمایه‌گذاری کنند بقیه هم معاندین و مخالفین نظام و غیره هم اعتراضات را دامن بزنند، همه این ظرفیت‌ها را آماده کرده بودند، منتظر جرقه بودند، جرقه را خودشان می‌خواستند ایجاد کنند فوت مهسا امینی جرقه را فراهم کرد، تاخیر اطلاع‌رسانی هم اتفاق افتاد که باعث شد امپراطوری رسانه‌ای وسیع، شبکه‌های مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای، تلوزیون‌ها و معاندین جرقه این باروت را بزنند، حجاب و مهسا امینی بهانه بود.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به این که چرا به نیروی انتظامی حمله کردند تنها ظرفیتی که امنیت پایدار را دارد تامین می‌کند نیروی انتظامی مظلومی که در جریان اربعین دارد به ۳٫۵ میلیون نفر که در ده روز می‌خواهند بروند و بیایند؛ خدمات می‌دهد، ادامه داد: برنامه داشتند  علاوه بر اینها آموزش‌هایی از طریق فضای مجازی و شبکه‌ها در ساخت سلاح دست‌ساز و بمب و غیره هم بود.

 

سردار فدا با بیان این که نقش خواص هم بی‌تاثیر نبود انفعال و ترس و سکوت دشمن را کمک کرد، ادامه داد: ویژگی فتنه هم خشونت بالا بود چون مردم همراهی نمی‌کردند جاهای مختلف را درگیر می‌کردند حمله به زیرساخت‌ها و وسایلی که عمق و وسعت و برنامه را نشان می‌دهد، در کنار اینها قومیت‌های را هم وارد کردند و زنان را برای فتنه خودشان قرار دادند همچنین سلبریتی و هنر پیشه و آدم‌هایی هم آتش بیار معرکه شدند.

 

دانشگاهیان در روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی وظیفه سنگینی دارند

 

سردار فدا با بیان این که یک ظرفیت‌هایی استفاده کردند که هویت دینی اعتقادی و انقلابی را زیر سوال ببرند؛ تردید در دفاع از ارزش‌ها و پیشرفت و ظرفیت‌ها مختلف را ایجاد کردند، اظهار کرد: امروز وظیفه من و شما روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی است یک ایرانی با فضای مجازی درست کردند که با ایران قوی و ایران واقعی خیلی متفاوت است و یک امریکای بزرگ شده در فضای مجازی ایجاد کردند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان اظهار کرد: امریکایی‌ها توان و ظرفیت و امکان جنگ جدیدی ندارند، ترامپ ۷ تریلیون دلار الان ۱۱ تریلیون دلار در منطقه خرج کردند و شبانه با جا گذاشتن ۱۰ میلیارد دلار از افغانستان فرار کردند، دنبال راه انداختن جنگ شیعه و سنی هستند.

 

با آمدن کرونا همه چیز را دادیم دست فضای مجازی و شبهات ایجاد شد

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: جوانان امروزی بزرگ شده فضای مجازی هستند دوسالی که کرونا بود؛ همه چیز را دادیم دست فضای مجازی و امروز ابهامات و شبهات را برای جوانان درست کرده است.

 

وی با تصریح این که در رابطه با موضوعات اخیر دانشگاه هم با کارهای مبتکرانه بدون هیچ گونه هزینه و خسارت و با پای کار آوردن اساتید انقلابی کمک کردند؛ افزود: ایران قوی و مقتدر است باید عزیز بداریم، کار اساتید دانشگاه تدوین و روشنگری است و دستاوردهای و پیشرفت‌های کشور و نظام باید گفته شود. شرایط بسیار خوبی در کشور داریم، انسجام بین قوا و انسجام و وحدت ملی باید قدر بدانیم، همچنین اربعین، پیمان شانگهای و پیمان با کشورهای همسایه و ترانزیت و اتفاقات بسیار خوبی هست.

انتهای پیام/