ظرفیت بسیج اساتید آماده است حرکت‌های جدی، انقلابی و جهادی تولید را رقم بزنیم

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در دیدار، نشست و  بازدیدی همراه برخی معاونین و اعضای سازمان با سید محمد کاظمی مدير عامل و عضو هيات مديره شركت پلي اكريل اصفهان داشتند، گفت: ظرفیت بسیج اساتید آماده است حرکت‌های جدی، انقلابی و جهادی تولید را رقم […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در دیدار، نشست و  بازدیدی همراه برخی معاونین و اعضای سازمان با سید محمد کاظمی مدير عامل و عضو هيات مديره شركت پلي اكريل اصفهان داشتند، گفت: ظرفیت بسیج اساتید آماده است حرکت‌های جدی، انقلابی و جهادی تولید را رقم بزنیم.

محمد باقری در ابتدای این نشست با اشاره به این که پذیرش مسئولیت شرکت پلی اکریل با روحیه جهادی را تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت برای ریاست جدید این شرکت داریم، گفت: مصداق واقعی کلمه ایثار در پذیرش این مسئولیت به خوبی مشهود است.

وی با تاکید بر این که در مجموعه بسیج اساتید با تمام توان در خدمت هستیم، اظهار کرد: اعتقاد داریم مجموعه این شرکت‌ها و بویژه شرکت پلی اکریل در حوزه اقتصادی و شرایط فعلی تحریم‌های برای کشور خیلی مفید و مثمر ثمر می‌تواند باشد.

باقری با بیان این که خوشبختانه عزم مجموعه ملی و استانی بر این است که مشکلات و شرایطی که در این شرکت حکمفرما بوده تغییرات اساسی بکند همچنین ظرفیت و پتانسیل مجموعه بسیج اساتید آماده است که بتوانیم با هم‌افزایی و استفاده ظرفیت‌های اجتماعی بخصوص ظرفیت بسیج حرکت‌های جدی، انقلابی و جهادی را رقم بزنیم.

علی اکبر جعفری معاون فرهنگی بسج اساتید استان اصفهان هم ضمن اشاره به پیشینه شرکت پلی اکریل و این که مشکلات این مجموعه صنعتی عظیم باعث نگرانی همگان شده است، برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: انشاالله مدیریت جهادی رفع کننده و تسهیل کننده فرآنید رفع مشکل این صنعت مهم باشد.

مجتبی جعفری عضو کارگروه مطالبه گری بسیج اساتید استان و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید پلی اکریل، گفت: دانشگاه آزاد شاهین شهر با تمام توان و ظرفیت جهت رفع نیازهای فناورانه پلی اکریل آماده است و کارهایی هم در حال انجام می‌باشد.

سید محمد کاظمی مدير عامل و عضو هيات مديره شركت پلي اكريل اصفهان با اشاره به پیشینه شرکت پلی اکریل و این که شرکت اولیه .شامل دو مجموعه کارخانه پلی استر و پلی اکلیل بود، اظهار کرد: با توجه به حفظ و نگهداری شرکت ظرفیت اولیه تولید را دارد.

وی با بیان این که در سال ۱۳۷۹ طرح توسعه‌ای تحت عنوان پلی اکلیل ۲ اضافه شده، اظهار کرد: در حال حاضر فقط مجموعه کارخانجات پلی‌استر با کل ظرفیت فعال است.

مدير عامل و عضو هيات مديره شركت پلي اكريل اصفهان سپس به مبحث خصوصی سازی این شرکت همچنین تعطیلی کامل آن در سال ۹۵ و تلاش‌هایی که برای راه اندازی مجدد آن شده و این که پلی استر خیلی وقت‌ها در گذشته زیان‌ده بود، اشاره کرد و افزود: الان شرایط تولید خیلی از محصولات در کشور توجیه دارد.

کاظمی با بیان این که با نگاه ویژه‌ای که رئیس محترم جمهور در بحث تولید دارد، الان تقریبا تمام ارگان‌های حاکمیتی همه تلاش دارند که مجموعه را فعال کنند، گفت: در حوزه اکلیل ۴۰ درصد نیاز کشور اگر دو کارخانه کار کند تامین می‌کنیم.

کاظمی در ادامه به زیان انباشته پلی اکریل و اقداماتی که در این رابطه انجام شده اشاره کرد و گفت: تلاش و پیش بینی این است که زیان انباشته را طی چند سال جمع کنیم.

مدير عامل و عضو هيات مديره شركت پلي اكريل اصفهان در پایان با اشاره به نیازهای فناورانه جهت تامین قطعات و تجارب موفق بومی‌سازی که در گذشته هم اتفاق افتاده بر استفاده از همه ظرفیت‌های علمی و مجموعه بسیج اساتید برای بومی سازی قطعات تاکید و اظهار کرد: برای پلی اکریل مبحث نقدینگی همچنین منابع انسانی به دلیل این که شامل مشاغل سخت و زیان آور می‌شود و هم در طی تعطیلی‌ها که داشته تعدادی نیروی مجرب را از دست داده و نیروی جدید هم حداقل یکسال آموزش نیاز است، مهم است.

در این دیدار بسیج اساتید استان اصفهان با اهدای تصویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید و همه شهدا را گرامیداشته با آنها تجدید میثاق کردند. پایان بخش این برنامه بازدید از بخش‌های مختلف پلی اکریل بود.

انتهای پیام/