در نشست بسیج اساتید استان اصفهان با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی مطرح شد:

ظرفیت ویژه بسیج اساتید در حرکت نخبگی و علمی‌جریان‌ساز/عرصه‌های خدمت رضوی نیازمند کار مشترک است

نشست مسئول و اعضای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با مسئولان دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست مسئول و اعضای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با مسئولان دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان برگزار شد.

محمد باقری در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار، گفت: در مجموعه بسیج اساتید نگاه جریان ساز و حرکت نخبگی و علمی جریان ساز جایگاه ویژه‌ای دارد، نقش نخبگی اساتید در موضوعات مختلف همیشه پررنگ بوده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه به ظرفیت ویژه بسیج اساتید در استان اصفهان و رویکردهای این سازمان در موضوعات مختلف علمی و فرهنگی و غیره اشاره کرد و افزود: رویکرد فرهنگی ما در ۷ حوزه مهم اصولا مباحثی که دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری بوده از جمله جهاد تبیین، اردوهای راهیان علم و فناوری، کارگاههای آموزشی، فعالیتهای جهادی و غیره برنامه‌‌ریزی شده و فعالیت داریم،

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در پایان با بیان این که در بحث علم و پژوهش نگاه مرجعیت علمی است و ۵ اندیشکده و یک اندیشگاه ایجاده شده است، خاطرنشان کرد: در همه این حرکت‌ها و مسیرها نیازمند همراهی و هم افزایی و جریان سازی هستیم که قطعا مجموعه وزین آستان قدس یک ظرفیت ویژه از منظر فعالیت‌های مجموعه بسیج اساتید استان خواهد بود.

مصطفی حجه فروش دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان هم بر استفاده از ظرفیت مجموعه بسیج اساتید تاکید کرد.

در ادامه نیز  مسئولان دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، اظهار کردند: ظرفیت خادم‌یاری استان هم ظرفیت بسیار خوبی است که انشاالله بتوانیم با همکاری مجموعه بسیج اساتید استان این ظرفیت بالقوه را بالفعل کنیم، خادمیاران در ۱۹ عرصه تخصصی دسته‌بندی شده‌اند.

در ادامه مسئولان دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان تصریح کردند: حداقل در ۱۲ عرصه خدمت می‌توانیم کار مشترک داشته باشیم.

در پایان این نشست اهدای قاب تصویر شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبرفرزانه انقلاب از طرف نهضت استادی بسیج اصفهان به مسئولان دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان صورت گرفت.

 انتهای پیام/