مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان؛

عرصه جهاد تبیین استاد بسیجی در بخش ایجابی و کنشی و واکنشی و پدافندی

مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان در نشست تخصصی جهاد تبیین، گفت: بعنوان استاد بسیجی بایستی رویکردهای مختلف به جهاد تبیین داشته باشیم هم در بخش ایجابی و کنشی و هم در بخش واکنشی و پدافندی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان در نشست تخصصی جهاد تبیین که به همه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با همکاری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، گفت: بعنوان استاد بسیجی بایستی رویکردهای مختلف به جهاد تبیین داشته باشیم هم در بخش ایجابی و کنشی و هم در بخش واکنشی و پدافندی.
غلامرضا حسنی مقدم، اظهار کرد: بحث جهاد تبیین هم در فضای مجازی هم در فضای حقیقی بایستی به خوبی آشکار بشویم، ابعاد حرکت جهاد تبیین و الزامات و ویژگی‌های آن را باید بدانیم و در سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایی که در مساجد محل، هم در وبینارهایی که برای دانشجویان و جوانان و همه مردم برگزار می‌کنیم بایستی مخاطبین را به معنای واقعی کلمه نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از الزامات برای بحث امیدوار کردن این است که ورود پیدا کنیم برای جهاد تبیین است و تبیین را اهمیت قائل شویم، فضایی که دشمن دارد رصد و دنبال می‌کند این است که چیزی که واقعی و حقیقی است برای انقلاب ما و اهداف انقلاب ما می‌خواهد برای جوانان برعکس جلوه دهد، وظیفه ماست آنچه که واقعیت انقلاب هست روایت اول باید باشیم و نگذاریم که دشمن سوء استفاده کند، بعنوان استاد بسیجی بایستی رویکردهای مختلف به جهاد تبیین داشته باشیم هم در بخش ایجابی و کنشی و هم در بخش واکنشی و پدافندی.
حسنی مقدم سپس با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها در نشر حقایق، گفت: تلاش بر این است که ما از ابزار رسانه به بهترین شکل استفاده کنیم با عقلانیت و منطق و سخن متین همراه با رعایت آداب معاشرت برای دانشجویان و قشر جوان و هم با کلام عاطفی و بهره‌گیری از اخلاق اسلامی حقایق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.
مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان با اشاره به این که در موضوع جهاد تبیین با چیستی چرایی و چگونگی روبرو هستیم، گفت: معنا و تعریف جهاد تبیین را باید به درستی بدانیم، از منظر چرایی موضوع هم باید تبیین شود که اگر ورود پیدا نکنیم چه اتفاقانی در پی‌خواهد داشت.
وی تاکید کرد: از نظر چگونگی کار هم باید ورود پیدا کنیم، لازم است حقایق انقلاب و نظام را از جهت ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها، دستاوردها و موفقیت‌ها و عناصر و منابع قدرت که در کشور ایجاد شد آن هم بر مبنای شعار ما می‌توانیم، تبیین کنیم.
انتهای پیام/