فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس

فراخوان کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

جشنواره شعر دفاع مقدس در هفت بخش «شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان» برگزار خواهد شد.

هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان شامل دو بخش ویژه «۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان؛ و نقش صنعت و صنعتگر در دفاع مقدس» برای علاقمندان است.

در بخش استانی به ۹ نفر برگزیده اول، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد؛ در بخش کشوری نیز به برگزیده نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۸ میلیون تومان، نفر سوم ۶ میلیون تومان و به فرد شایسته تقدیر ۳ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

بنا به اعلام دبیرخانه این کنگره مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان سی‌ویکم شهریورماه است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به آدرس کاشان، بلوار شهید مفتح، جنب بوستان کتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان ارسال کنند.

انتهای پیام/