فراخوان نهضت استادی بسیج اصفهان در امضای نامه محکومیت و پیگیری مسئله عقول عنکبوتی

، نهضت استادی بسیج اصفهان امضای نامه محکومیت و پیگیری مسئله عقول عنکبوتی چند دین فروخته که با تحریک سامان یافته صهیونیسم جهانی با پیکان سم آلود ضدیت با تشیع، حمیت ایرانی را نشانه‌گیری کرده‌اند، را فراخوان داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهشت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان امضای نامه محکومیت و پیگیری مسئله عقول عنکبوتی چند دین فروخته که با تحریک سامان یافته صهیونیسم جهانی با پیکان سم آلود ضدیت با تشیع، حمیت ایرانی را نشانه‌گیری کرده‌اند، را فراخوان داد.

 

متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصَابَةَ الَّتِي جَاهَدَتِ الْحُسَيْنَ، وَ شَايَعَتْ وَ بَايَعَتْ وَ تَابَعَتْ عَلَى قَتْلِهِ

 

در روزهای اخیر شاهد آن هستیم، عقول عنکبوتی چند دین فروخته با تحریک سامان یافته صهیونیسم جهانی با پیکان سم آلود ضدیت با تشیع، حمیت ایرانی را نشانه‌گیری کرده‌اند.

 

این تهاجم نابخردانهٔ معدود هنرپیشه نماها این بار حریم امام رئوفی را نشانه گرفته که قلوب همه ما شیعیان را اسیر الطاف و عشق والای خود نموده است.

 

ما اساتید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان اصفهان _ استانی که از سویی همیشه شیفته زیارت و ابراز محبت بوده و از جهتی در خط مقدم دفاع از حریم ولایت گام برداشته_ ضمن عرض ادب و احترام به ساحت مقدس حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) و اعلام انزجار و تنفر از اقدام این معدود دین فردختگان، اجازه نخواهم داد دشمن به تمامیت ایمان و عشق ما بتازد.

انتهای پیام/