معاون بسیج اساتید استان اصفهان

قدرت جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف و ايجاد گفتمان جهاني روز‌به‌روز در حال پيشرفت است

معاون بسیج اساتید استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اينكه قدرت جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف علمي و اقتصادي و دفاعي و ايجاد گفتمان جهاني روز به روز در حال پيشرفت است، جنگ شناختي و روايتي آمريكا با همراهي رسانه‌هاي معاند سعي در ناتوان كردن ايران اسلامي دارد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیژن شمس، در جلسه  نشست‌ تخصصی  با عنوان جهاد تبیین: «بصیرت افزایی و روشنگری اتفاقات اخیر کشور و استکبار ستیزی”  كه  به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان شنبه ۱۴ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامي فلاورجان برگزار شد،  گفت: گفتمان جمهوي اسلامي در برابر انديشه و تمدن آمريكايي كه هدف سلطه بر جهان را داشته است ايستادگي كرده است و چون جايگاه آمريكا در جهان به عنوان ابرقدرت جهاني توسط ايران به خطر افتاده است با جنگ شناختي- روايتي اخير سعي در از بين بردن قدرت ايران دارد.

 

وی بیان کرد: كشور آمريكا با هدف كسب مرجعيت جهان در مقابل كشورهايي كه قصد پيشرفت علمي دارد از جمله ايران، با نقشه‌هاي شوم، به مقابله مي‌پردازد.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور  بيان كرد: در اين فتنه‌هاي اخير نيز با هدف قرار‌دادن دانشگاه‌ها كه مرجعيت علمي كشور است سعي در ناتوان كردن ايران از توسعه؛ و وابسته كردن كشور دارد.

 

وی افزود: در اين جنگ‌شناختي جريان رسانه با بزرگ‌نمايي مشكلاتي كه وجود دارد كه البته در همه كشورها اين مشكلات هست، سعي در تخريب افكار عمومي و جنگ شناختي و روايتي دارد.

 

شمس ادامه داد: همچنین آسيب‌هاي اجتماعي در خانواده‌ها كه فضاي مجازي لجام گسيخته به آن دامن زده است نيز در اين مسير به اين جريان كمك كرده است.

 

وی گفت: با توجه به اينكه قدرت جمهوري اسلامي ايران  در حوزه‌هاي مختلف علمي و اقتصادي و دفاعي  و ايجاد گفتمان جهاني روز به روز در حال پيشرفت است، جنگ شناختي و روايتي آمريكا با همراهي رسانه‌هاي معاند سعي در  ناتوان كردن ايران اسلامي دارد.

 

معاون بسیج اساتید استان اصفهان، افزود: اساتيد دانشگاهي وظيفه دارند در محاصره شديد رسانه‌اي معاند؛ بر روي درك و فهم نسل جديد انقلابي متمركز شده و مختصات فكري جامعه را به سمت تمدن نوين اسلامي سوق دهند.

انتهای پیام/