بیانیه بسیج اساتیدکاشان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان؛

محکومیت اقدامات تروریستی و آشوب‌های خیابانی و قدردانی از جانفشانی‌ فرزندان نظام اسلامی و نیروهای امنیتی و انتظامی

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با صدور بیانیه لی ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی و آشوب‌های خیابانی از جانفشانی فرزندان نظام اسلامی و نیروهای امنیتی و انتظامی صمیمانه قدردانی کرده از مسئولان محترم قوه قضائیه می‌خواهند با برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان نظم و آرامش جامعه، مسیر فتنه و آشوب را برای همیشه در این سرزمین از بین ببرند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با صدور بیانیه لی ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی و آشوب‌های خیابانی از جانفشانی فرزندان نظام اسلامی و نیروهای امنیتی و انتظامی صمیمانه قدردانی کرده از مسئولان محترم قوه قضائیه می‌خواهند با برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان نظم و آرامش جامعه، مسیر فتنه و آشوب را برای همیشه در این سرزمین از بین ببرند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“نصرمن الله و فتح قریب”

 

استکبار جهانی بار دیگر دشمنی خباثت‌آمیز خود را با اسلام ناب محمدی (ص) به منصه ظهور رسانید و پس از رقم خوردن اجتماع باشکوه و بی‌نظیر اربعین حسینی با توطئه‌ای شوم به مصاف ارزش‌های دینی و مکتبی رفته است.

در این میان، ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام هدف سخیف‌ترین دشمنی‌ها و شنیع‌ترین جنایت‌ها قرار گرفته به‌گونه‌ای که حتی مقدس‌ترین نمادهای ملی و اعتقادی نیز از این تعرض بغض‌آلود در امان نمانده است.

 

دشمن شکست‌خورده که نتوانست با فشارهای اقتصادی، تحریم‌های فلج‎کننده و بحران‌ آفرینی‌های گوناگون؛ ملت ایران را به تسلیم وادار سازد، این بار با آشوب و اغتشاش به میدان آمد و با جسارت به ساحت کلام وحی، پرچم نظام اسلامی و ائمه اطهار(علیهم السلام) و همچنین آسیب‌رساندن به اموال عمومی و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه به دنبال انتقام خویش از این مردم مقاوم و بصیر است.

 

حمله تروریستی به شهروندان و متولیان امنیت زاهدان اوج این شقاوت‌ها بود. بستری که با آشوب مهیا شد و عزم پلیدان تجزیه‌طلب و تروریست را برای خدشه‌دار کردن تمامیت ارضی جزم کرد.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدامات تروریستی و آشوب‌های خیابانی از جانفشانی فرزندان نظام اسلامی و نیروهای امنیتی و انتظامی صمیمانه قدردانی کرده و به روح شهدای این حوادث درود می‌فرستند و اساتید متعهد با حضور در کلاس‌های درس و تبیین این وقایع بار دیگر بصیرت دینی و مکتبی خویش را به منصه ظهور رسانیده و نقشه توطئه‌گران را با شکست مواجه می‌سازند. در پایان از مسئولان محترم قوه قضائیه می‌خواهیم با برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان نظم و آرامش جامعه، مسیر فتنه و آشوب را برای همیشه در این سرزمین از بین ببرند.

 

” و من الله التوفیق”