فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در جلسه با دانشگاهیان دانشگاه اصفهان:

مشکل کشور عدم آشنایی بچه‌ها با ظرفیت و توانمندی‌های نظام است/اوج اقتدار را برای بچه‌هایمان بیان کنیم

سردار مجتبی فدا در جلسه با اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه اصفهان، با بیان این که مشکل ما این است که بچه‌ها را نتوانستیم با ظرفیت‌ها توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام آشنا کنیم، به مواردی از اوج عزت، اقتدار و عظمت و سربلندی کشورمان اشاره و اظهار کرد: اینها را باید برای بچه‌هایمان بگویم که اساتید و نخبگان و بسیج وظیفه سنگینی در این رابطه دارند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا در جلسه با اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه اصفهان، با بیان این که مشکل ما این است که بچه‌ها را نتوانستیم با ظرفیت‌ها توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام آشنا کنیم، به مواردی از اوج عزت، اقتدار و عظمت و سربلندی کشورمان اشاره و اظهار کرد: اینها را باید برای بچه‌هایمان بگویم که اساتید و نخبگان و بسیج وظیفه سنگینی در این رابطه دارند.

 

سردار فدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، به شرایط و حال و روز کشور در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: ۶۰ هزار مستشار غربی امریکایی در ایران مستقر و برمقدرات ایران مسلط بودند؛حتی شاگر اول دوره خلبانی ایران که در امریکا فارغ التحصیل می‌شدند مثل شهیدان بابایی، یاسینی و ستاری  باید می‌آمدند زیر دست این مستشاران و با اجازه اینها کار می‌کردند.

 

وی افزود: کشوری که بدون شلیک یک تیر انقلابش پیروز شد؛ امام مخالف جنگ مسلحانه بود و مفهوم و هندسه قدرت را عوض کرد؛ همه متکی به ارتش و امریکا و شوروی بودند؛ امام عزت و اعتبار و اقتدار را به مردم ایران داد و مردم را در اداره و تعیین سرنوشت خودشان دخیل کرد از اول انقلاب تا حالا هم مردم  همین بوده و هنر ماندگاری و تثبیت انقلاب اسلامی به لحاظ حضور و مشارکت مردم در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) سپس به این که امریکایی‌ها از همان روز اول مخالف انقلاب اسلامی بودند و ۲۰ روز بعد از پیروزی انقلاب هم اولین اقدام عملیاتی را در پادگان مهاباد انجام دادند، اظهار کرد: توسط همین گروهک‌های کومله و دمکرات همه سلاح و تجهیزات این پادگان غارت شد و همه کسانی که آنجا کار می‌کردند همه را شکنجه کردند همه را سربریدند و انواع جنایات را انجام دادند به جرم دفاع از انقلاب.

 

وی با اشاره به چهارتا از اهداف اصلی امریکایی‌ها از اول انقلاب تا به حال، گفت: در شرایط فعلی هم با بحث اوکراین، تایوان و اغتشاشات در ایران دنبال اهداف خودشان بودند، اروپا را خواستند از سمت روسیه به طرف خودشان برگردانند که الان اولین زمستان بعد از اوکراین است و دنبال ذغال سنگ و چوب هستند.

 

سردار فدا با بیان این که ایران قوی و مقتدر است برای زدن ایران قوی و مقتدر دنبال هستند ایران را به هم بریزند، گفت: مشکل ما تبیین و روشنگری و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است  مشکل ما این است که بچه‌ها را نتوانستیم با ظرفیت‌ها توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام آشنا کنیم.

 

وی با تاکید براین که اساتید دانشگاه، نخبگان و بسیج وظیفه سنگینی در تبیین و روشنگری دارند، یادآور شد: نوجوان همین مرز و بوم بود که در جبهه جنگ بودند و وقتی اسیر شدند مرگ بر  صدام را گفتند و چندسال در اسارت و اردگاه شکنجه شدند و شلاق خوردند اما دشمن نتوانستند آنچه مدنظر داشتند را برزبان این عزیزان بیاورند.

 

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و هماهنگی، یادآور شد: تیرماه سال ۱۳۶۰ حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند که شهید بهشتی و ۷۲ تن به شهادت رسیدند، اما با دستور امام مجلس  تشکیل شد؛ در شرایطی هم بودیم زمان زیادی از انقلاب نمی‌گذشت جنگ و تحریم و اشغال بخش‌هایی از کشور همه وجود داشت، در هیمن شرایط نماینده مجلس روی برانکارد بیمارستان در مجلس حاضر شد و رای داد یعنی در چارچوب قانون همه کارها انجام شد.

 

سردار فدا با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام دکتر رئیسی در سازمان ملل و این که هیمنه و اعتبار امریکا را زیر سوال برد و خواستار محاکمه جنایت تروریستی توسط ترامپ رئیس جمهور امریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد، و این که رئیس جمهور کشورمان از محل سخنرانی تا اقامت در حالی که ۱۵۰ نفر منافق در جلو سازمان ملل علیه او شعار می‌دادند پیاده رفت، گفت: اینها اوج اقتدار و سربلندی و عظمت کشور ایران است.

 

وی به مواردی دیگر از اقتدار و سربلندی کشور مانند عین الاسد و غیره هم اشاره کرد، ادامه داد: این عزت، اقتدار و عظمت و سربلندی را باید برای بچه‌هایمان بگویم، اساتید جامعه شناسی و علوم اجتماعی و متخصصان جرم شناسی و دیگر اساتید بیایند روی ریشه مسائل کارکنند.

 

سردار فدا در پایان با بیان این که وظیفه خود می‌دانیم و مدیونیم به خون بچه‌هایی که مظلومانه شهید شدند، بر تبیین و روشنگری تاکید کرد و گفت: اگر امنیت نباشد، دشمن به چیزی کمتر از آنچه بر سر سوریه آوردند راضی نمی‌شود.

انتهای پیام/