استاد بسیجی دانشگاه اصفهان؛

معرفی کتاب «آقای دکتر» نوشته مرتضی مساح

کتاب «آقای دکتر» کتاب «آقای دکتر» نوشته مرتضی مساح استاد بسیجی دانشگاه اصفهان به بررسی موشکافانه نحوه شکل‌گیری بهداری رزمی در دوران جنگ تحمیلی با روایت اولین فرمانده بهداری لشکر امام حسین(ع) می‌پردازد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مرتضی مساح استاد بسیجی دانشگاه اصفهان کتاب «آقای دکتر» با روایت یوسف کشفی و به سبک تاریخ شفاهی و رمان‌وار در سال ۱۳۹۴ نگارش شد و در حال حاضر به چاپ سوم رسیده است.

 

کتاب «آقای دکتر» به بررسی موشکافانه نحوه شکل‌گیری بهداری رزمی در دوران جنگ تحمیلی با روایت اولین فرمانده بهداری لشکر امام حسین(ع) می‌پردازد.

 

این کتاب به قلم مرتضی مساح و با روایت یوسف کشفی و به سبک تاریخ شفاهی و رمان‌وار در سال ۱۳۹۴ نگارش شد و در حال حاضر به چاپ سوم رسیده است.

 

کتاب آقای دکتر در ۷۴۰ صفحه عملیات به عملیات نشان می‌دهد که چگونه کادر جان برکف امداد و درمان که اغلب آنان متخصص و داوطلبانه به جبهه اعزام شده بودند، توانستند جان صدها مجروح را نجات دهند.

 

هیچ تفاوت نمی کرد مجروح در آبهای خلیج فارس یا بر فراز قله‌ها یا در دشت سوزان و جلوی دید دشمن باشد، امدادگران و رانندگان آمبولانس معجزه‌آسا رزمنده را به عقب منتقل و پزشکان و پرستاران وی را مداوا می‌کردند تا پس از طی دوران نقاهت باز به جمع هم‌رزمان خود بپیوندد.

 

در این کتاب به نحوه مجروحیت فرماندهان و حضور مسئولان عالی رتبه کشور در بهداری جنگ نیز پرداخته است که از جمله آن می‌توان به حضور مقام معظم رهبری و داستان مجروحیت حسین خرازی اشاره کرد.

 

کتاب آقای دکتر نوشته مرتضی مساح در سال ۱۳۹۶ به عنوان کتاب برتر کشور در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس انتخاب شد.

نشان انتخاب بهترین کتاب در حوزه دفاع مقدس، اهدای به آقای مرتضی مساح نویسنده کتاب آقای دکتر

 

این کتاب ناشر فروش و پخش مجازی دارد

علاقمندان برای تهیه این کتاب از طریق ارسال پیام به شماره واتساپ و تلفن زیر اقدام فرمایند:

۰۹۱۳۰۸۴۹۷۵۹

تحویل با ارسال پستی و پیک موتوری می‌باشد.

انتهای پیام/