محمد باقری در همایش مدیران کانون‌های استان اصفهان:

نهضت استادی بسیج اصفهان پیش‌قراول مطالبه‌گری و موضع‌گیری با زبان و نگاه علمی است

نهضت استادی بسیج اصفهان پیش‌قراول در مطالبه‌گری و موضع‌گیری در موضوعات مختلف از جمله موضوعات اجتماعی با زبان و نگاه علمی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، در همایش مدیران کانون های استان اصفهان، گفت: نهضت استادی بسیج اصفهان پیش‌قراول در مطالبه‌گری و موضع‌گیری در موضوعات مختلف از جمله موضوعات اجتماعی با زبان و نگاه علمی است.

 

باقری ابتدا به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: در واقع بعد از  بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان تلاش‌های دشمنان در این مسیر ادامه داشته و امروز متاسفانه به بهانه حجاب و به بهانه امر به معروف اتفاقاتی رقم می‌خورد و دشمن تمام تلاش را می‌کند که امنیت جامعه را به خطر بیندازد لذا نیاز است که خصوصا اساتید و نخبگان دانشگاهی نسبت به بسیاری از مسائل آگاهی و شناخت داشته باشند.

 

مسئول بسیج اساتی استان اصفهان سپس به موضوع برگزاری این همایش اشاره و اظهار کرد: ساماندهی و حلقات صالحین و جذب اساتید به بسیج اساتید  از محورهای اصلی است.

 

باقری در حوزه‌های فناوری و پژوهشی  و حرکت به سمت فعالیت‌های دانش بنیان، اظهار داشت تمام ظرفیت های دانشگاه ها و بسیج می باید در اجرایی کردن شعار امسال تجمیع گردد.

 

 

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: در حوزه‌های مختلف مطالبه‌گری‌ها و موضع‌گیری‌های با زبان و نگاه علمی داشته‌ایم و مطالبه‌گری خودمان را بعنوان اساتید بسیجی در سطح استان و شهرستان خواهیم داشت.

 

باقری برگزاری  اولین جشنواره ملی شهید چمران در سطح کشور را نیز اشاره و اظهار کرد: این جشنواره زمینه‌ای است که  اساتید بسیجی، اساتیدی که در این حوزه ظرفیت و فعالیت‌های علمی پژوهشی و دانش بنیان را دارند آثار خود را ارائه و شرکت کنند.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که توسط مجموعه بسیج اساتید در حوزه فرهنگی افتاده تشکیل جبهه‌های علمی فرهنگی انقلاب اسلامی است با این نگاه که حل مسائل مختلف جامعه خصوصا مسائل در سطح  شهرستان و حتی شهر را با نگاه علمی داشته باشیم.

 

اساتید در فعالیت‌های علمی جهاد تبیینی را بصورت مستمر و پیگیر داشته باشند

 

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با تاکید براین که در حوزه فعالیت خودمان بخصوص فعالیت علمی پژوهشی نیاز به کارهای جهادی داریم، گفت: اتفاقی که الان در سطح کشور رخ داده به عدم حرکت‌های علمی درست بر می‌گردد. لذا نگاه این است که اساتید در حوزه فعالیت‌های علمی یک جهاد تبیینی را بصورت مستمر و پیگیر داشته باشند.

 

وی در پایان با تاکید براین که تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در موضوعات مختلفی که کشور با آن مواجه است، دغدغه مجموعه بسیج اساتید است، تاکید کرد: سال تحصیلی جدید هم آغاز شده مطالبه‌گری و گفتمان با زبان و نگاه علمی و جهاد تبیین از موضوعات مهم است.

انتهای پیام/