عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتیداستان اصفهان:

نیازمند بازشدن دریچه تعامل و گفتگو با نسل جدید هستیم/قلاب بین نسلی ما دهه محرم و نوروز است

عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتیداستان اصفهان گفت: نسل جدید ما وجوه مثبت و منفی دارند، یک موضوع مهم باز شدن دریچه تعامل و گفتگو بوده و قلاب بین نسلی ما هم دهه محرم و نوروز است.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حسین مطیع، عضوهیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتیداستان اصفهان در نشست بصیرتی جهاد تبیین «راه برخوردبا تفاوت نسلی دانشجویان، شکاف نسلی وچالش دهه هشتادی‌ها» که به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی با همکاری بسیج اساتید دانشگاه کاشان برگزار شد،  با بیان این که در همه دنیا فاصله نسلی مرتب افزایش داشته است، اظهار کرد: نسل جدید ما وجوه مثبت و منفی دارند، یک موضوع مهم باز شدن دریچه تعامل و گفتگو  بوده و قلاب بین نسلی ما هم دهه محرم و نوروز است.

 

عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتیداستان اصفهان با تاکید براین که شکاف نسلی را قبول ندارم، گفت: آنچه در این جلسه لازم است به آن بپردازیم نسل جدید که دهه هفتادی و هشتادی‌ها هستند، اینها از وجوه مثبتی برخوردارند هم وجوه منفی دارند.

 

عضوهیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان  در ادامه به تشریح نقاط قوت و ضعف دهه هفتادی و دهه هشتادی‌ها پرداخت گفت: تعامل و گفتگو با اینها از موضوعات بسیار مهم است.

 

این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه  راه تعامل و گفتگو و باز شدن دریچه های گفتگو و تفاهم با این نسل را تشریح کرد.

 

عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتیداستان اصفهان در بحث تعامل و گفتگو  به نقش قلاب ها اشاره کرد و این که در فرهنگ و آیین اسلامی کشورما دو قلاب بسیار اساسی وجود دارد، گفت: قلاب بین نسلی ما دهه محرم و نوروز است که نسل قدیم و جدید کنار هم قرار می گیرند و  تجربیات نسلی منتقل می‌شود.

 

پایان بخش این نشست با پرسش و پاسخ همراه بود.

انتهای پیام/