مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

هدف اصلی دشمنان برهم زدن امنیت جامعه است/ ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان استفاده از بهانه حجاب قانونی را تنها برای تحریک جوانان و نوجوانان دانست و گفت: حمله به نیروهای انتظامی و شعارهای ساختارشکنانه هیچ کدام روش مطالبه‌گری و مورد قبول شرع و عرف نیست و نباید امنیت عمومی جامعه را به خطر بیندازد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید استان اصفهان استفاده از بهانه حجاب قانونی را تنها برای تحریک جوانان و نوجوانان دانست و گفت: حمله به نیروهای انتظامی و شعارهای ساختارشکنانه هیچ کدام روش مطالبه‌گری و مورد قبول شرع و عرف نیست و نباید امنیت عمومی جامعه را به خطر بیندازد.

 

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آشوب‌های اخیر اظهار کرد: فوت مهسا امینی ناراحت کننده بود و رؤسای قوا و مسئولین کشور به صورت جداگانه خواستار پیگیری جدی برای روشن شدن ماجرا شدند در حالی‌که شبکه‌های لندن نشین و برخی از سلبریتی‌ها و سران فتنه قبل از مشخص شدن نتیجه تحقیقات قانونی بر طبل اغتشاشات کوبیدند.

 

وی شبکه‌های ایجاد شده ضد انقلاب را ابزار سوءاستفاده از ناآگاهی تعداد کمی از نوجوانان و جوانان دانست و افزود: دشمنان با استفاده از این ابزار تلاش کردند امنیت جامعه را مختل کنند.

 

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این‌که برای تبیین موضوع باید صحنه را بررسی کرد، گفت: سوال اینجاست که چه اتفاقی افتاده که در مدت ۱۰ روز رسانه سعودی تمام اخبار خود را قطع کردند و تنها در شبکه‌های مجازی روزانه بیش از ۱۰۰ پست و ساعتی چهار پست را درباره اتفاقات مربوط به اغتشاشات اخیر منتشر می‌کند و دیگر رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی نیز به همین شکل با تمام توان خود در حال تخریب و ایجاد تشنج هستند.

 

وی استفاده از بهانه حجاب را تنها برای تحریک جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: هدف اصلی این شکل آشوب‌ها انتقام از نظام است، کشورهایی که حتی ورود دارو را به کشور ما تحریم کردند اکنون دلسوز شده‌اند و دشمنان بالفطره این مرزو بوم دغدغه مردم را پیدا کردند.

تجربه شکل‌های مختلف فتنه در چهار دهه

 

باقری خاطرنشان کرد: در بیش از ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی شکل‌های مختلفی از این فتنه‌ها را تجربه کرده است، از برهم زدن نظم اجتماعی تا ایجاد مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تحریم، فتنه و شورش که همه آنها تلاش‌های دشمنان قسم خورده نظام بوده و خواهد بود.

 

وی هدف اصلی دشمنان را برهم زدن امنیت جامعه بیان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن جامعه هیچ کار مثبت و درستی انجام نمی‌شود امنیتی که به بهای خون‌های جوانان درعرصه‌های جهاد علمی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت مردم به دست آمده است.

 

وی با محکوم کردن هتک حرمت قرآن و بانوان محجبه در این آشوب‌ها تاکید کرد: حمله به نیروهای انتظامی و شعارهای ساختارشکنانه هیچکدام روش مطالبه‌گری و مورد قبول شرع و عرف نیست و این روش‌ها باید به شدت تحت کنترل باشد و نباید امنیت عمومی جامعه را به خطر بیندازد.

 

پروژه شکست‌خورده ترویج خشونت

 

مسئول بسیج اساتید اصفهان انتظار جامعه، اساتید و نخبگان از پلیس و دستگاه قضا را برخورد قاطع با این هنجارشکنی‌ها بیان کرد و گفت: دشمن مرتکب اشتباه محاسباتی درباره عشق و علاقه مردم ایران اسلامی به دین، مقدسات، ائمه معصومین علیه السلام، انقلاب و ولایت شده و باید بداند پروژه خشونت و آموزش فعالیت‌های غیر اخلاقی با توجه به ظرفیت معنوی، اجتماعی و دفاعی ایران اسلامی خوابی بیش نخواهد بود.

 

وی با اشاره به دستاوردهای مثبت اخیر در کشور مانند حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین، عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهوری در سازمان ملل با عکس سردار سلیمانی ادامه داد: این اتفاقات مثبت دولت نباید تحت‌الشعاع آشوب‌های اخیر قرار گیرد و باید به طور ویژه برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

 

باقری حضور نخبگان، خواص و مردم با بصیرت ایران اسلامی در سراسر کشور همیشه باطل السحر فتنه‌های روبروی این انقلاب دانست و اظهار کرد: دینداری، بصیرت و حرکت‌های خودجوش و انقلابی این مردم تمامی توطئه‌های دشمنان را برای فاصله انداختن بین امامت و امت را برملا کرد و نشان داد مردم بصیر ایران جمله تاریخی امام راحل (ره) که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را از یاد نخواهند برد.

 

وی با اشاره به نقش نخبگان دانشگاهی تاکید کرد: وظیفه اصلی نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها اکنون جدا از تبیین مسائل و مشکلات به وجود آمده برای دانشجویان به عنوان مخاطب اصلی، روشنگری برای آحاد جامعه نیز هست و آمادگی برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در فضای مجازی وجود دارد.

 

انتهای پیام/