پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاد نایین بمناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

سیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین بمناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین بمناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور دلیرمردی و حماسه آفرینی امتی است که با رهبری‌های داعیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با تاسی از سیره و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، توانستند برگی زرین از تاریخ بشریت را ورق زنند و خود را از زیر یوغ رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت که دنیای استکبار تمام قامت از او حمایت می‌کرد، رهایی دهد.

رمز موفقیت ایران اسلامی پس از گذشت ۴۴ بهار از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی”وحدت و اتحاد”، “پیروی از ولایت فقیه” و “حضور هوشمندانه و آگاهانه  و ایستادگی در برابر زورگویی‌های جبهه استکبار ” بوده که این روحیه نیز همچنان ادامه دارد.

بدینوسیله بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین اعلام می‌داریم که همواره بر مسیر رشد و آزادگی این ملت نجیب و غیور پایبند بوده و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، با عزمی راسخ‌تر از گذشته در مسیر اعتلای علم و دانش  در سنگر جهاد علمی تا آخرین نفس ایستاده‌ایم،دهه فجر وفرارسیدن چهل وچهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم مردم ایران بالاخص جامعه دانشگاهیان تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/