پیام تبریک مسئول بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت «روز معلم و گرامیداشت روز استاد»

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت استاد بزرگوار شهید مطهری با صدور پیامی این روز را خدمت معلمان، اساتید دانشگاه و بویژه استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت استاد بزرگوار شهید مطهری با صدور پیامی این روز را خدمت معلمان، اساتید دانشگاه و بویژه استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینكه روز معلم را با مناسبت یاد شهادت یك معلمِ بزرگ قرار داده‌اند، برای ما درس‌آموز است؛ این یك حركت نمادین است؛ یعنی عظمت كار تعلیم و تربیت در آن حدی است كه آمیخته‌ای از كار فكری و علمی و حضور در میدانهای اساسی زندگی- آن‌چنانی كه در حیات شهید مطهری (رضوان اللَّه تعالی علیه) مشهود بود- نقطه‌ی مطلوب این شغل شریف و این كار بزرگ است.  مقام معظم رهبری۱۳۸۹/۰۲/۱۵

بی شک پویایی و بالندگی علمی و پژوهشی کشور مرهون تلاش‌های معلمان و استادانی است که در مسیری الهی و پیامبر گونه و با ایفای وظیفه و رسالت مقدس خود نقشی بی بدیل و اثرگذار در تربیت علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان و آینده سازان کشور بجا گذاشته و می‌گذارند؛ دست توانای معلمان و اساتید پرتلاش و دلسوز است که چشم‌انداز آینده یک کشور را پر از امید و سازندگی ترسیم می‌کند.

اینجانب روز بزرگداشت مقام والای معلمی و سالروز شهادت استاد بزرگوار شهید مطهری که با آخرین روز از ماه مبارک رمضان ماه نور و برکت و تقوا همزمان شده است را خدمت همه معلمان و استادان کشورمان بویژه شما اساتید بسیجی عضو سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق همگان را از خداوند مَنّان  مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/