پیام تسلیت نهضت استادی بسیج اصفهان به‌مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و پازدهم خردادماه

نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت چهاردهم خردادماه، سالروزعروج ملکوتی امام خمینی (ره) و پازدهم خردادماه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت چهاردهم خردادماه، سالروزعروج ملکوتی امام خمینی (ره)  و پازدهم خردادماه پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.
البته امام خمینى زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است. بی شک نام این روز گره خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه و عرفان و علم و پارسایی، شجاعت و تدبیر و عطوفت و مهربانی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.

نهضت استادی بسیج اصفهان با اشاره به این که گویی دست تقدیر الهی به پاس اهتمام ایشان؛ سفر ملکوتی او را با پانزده خرداد قرین ساخت و این یوم الله را با نام خمینی برای ابد جاودانه ساخت؛ ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد باردیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تجدید میثاق نموده و ادامه این مسر و آرمانهای انقلاب تاکید می نماید.

انتهای پیام/