علی اکبر جعفری گفت:

یکی از شگردهای دشمن استفاده از مارپیچ سکوت است/پرچم بسیجی خودمان را با جمع بالا می‌گیریم

علی اکبر جعفری در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان با بیان این که یکی از شگردهای دشمن استفاده از مارپیچ سکوت است، گفت: پرچم بسیجی خودمان را با جمع بالا می‌گیریم و افتخار می‌کنیم دوران انقلاب و جبهه و جنگ را بودیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، علی اکبر جعفری در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان که با حضور محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، دکتر حسین هرسیچ رئیس دانشگاه اصفهان، حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان و اساتید و نخبگان برگزار شد، با بیان این که یکی از شگردهای دشمن استفاده از مارپیچ سکوت است، گفت: پرچم بسیجی خودمان را با جمع بالا می‌گیریم و افتخار می‌کنیم دوران انقلاب و جبهه و جنگ را بودیم.

دکتر جعفری ضمن تشکر از اعتماد مسئولان و تشکر از زحمات آقای دکتر نصر، مسائل روز را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از شگردهای دشمن استفاده از مارپیچ سکوت است که زمانی که افراد می‌بینند نظرشان در اقلیت قرار می‌گیرد سکوت می‌کنند و رسانه‌های دشمن سعی می‌کنند که اکثریت را به اقلیت تبدیل نمایند به طوری که صاحب نظر، باور و اعتقاد از ارائه دیدگاه خود ابا می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: عرضم این است که برای مقابله با این شگرد باید پرچم را بالا گرفت و نظر و دیدگاه خود را با افتخار مطرح کرد که پرچم بسیجی خودمان را با جمع بالا می‌گیریم و افتخار می‌کنیم دوران انقلاب و جبهه و جنگ را بودیم.

 

جعفری با تاکید بر توجه ویژه بر ارزش‌ها، افزود: همچنین توجه ویژه به اجرای بیانیه گام دوم، جهاد تبیین و برنامه راهبردی دکتر هرسیج مبتنی بر دانشگاه جامعه محور و تمدن‌ساز که برگرفته از بیانیه گام دوم است را تاکید داریم.

 

وی با اشاره به این که بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحناله فداه و این انقلاب به آن نیازمند است، گفت: خط کش ما در بسیج اساتید چیزی جز دغدغه‌های انقلاب نیست.

انتهای پیام/