بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان به مناسبت ۹ دی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مسئله‌ی نهم دی، پاسداشت آزمونهای بزرگ یک ملّت، یک مسئله‌ی اساسی است. آزمونهایی سر راهِ کشورها و ملّتها قرار میگیرد که در آن آزمونها گاهی خوب میدرخشند؛ مخصوص ملّت ما هم نیست، منتها برای ملّتِ ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا امروز از این آزمونها زیاد بوده است و از این درخشش‌ها هم زیاد بوده است و ملّت درخشیده که یکی‌اش روز نهم دی سال ۸۸ بود. یعنی حضور ملّت در عرصه‌ی فضای عمومی و در کف خیابانها توانست یک توطئه‌ی ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد.  امام خامنه ای، ۹۸/۱۰/۱۱

 

 

بی‌شک حماسه‌ی بزرگ نهم دی ماه ۸۸ یکی از تابناک‌ترین نقاط درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است،  که به پشتیبانی مردمی فهیم و رهبری فقیه و حکیم،  توطئه های استکبار جهانی را در هم شکست و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشاند.

 

و اما دشمنان شکست خورده  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بار دیگر در فتنه ای جدید به بهانه دفاع دروغین از حقوق زن، از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کردند تا فضای کشور را ملتهب کنند که البته این نقشه شوم دشمنان نیز همچون دسیسه های قبل به لطف بصیرت و ایستادگی مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی خنثی شد.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان همگام با ملت شریف ایران در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های معمار انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، بر لزوم هشیاری و ایستادگی مردم و  پیروی از ولایت فقیه تاکید نموده و اعلام می دارد یگانه صراط مستقیم،  صراط علم دار ولایت و هدایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است که امتداد خط امام راحل عظیم الشان می باشد و در این مسیر راه و مسلک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک الگوی بصیر در همه ابعاد زندگی ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) روشنگر راه ما خواهد بود.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان