فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انزوای بین‌المللی رژیم صهیونیستی هویداست و شاهدیم نه مقامی به این سرزمین سفر می‌کند و نه مقامات این سرزمین اجازه سفر به دیگر کشورها را دارند و دیگر کسی حاضر نیست با آن‌ها عکس یادگاری بگیرد، سقوط واقعا نزدیک است و آرمان آزادی قدس در حال تبدیل شدن به واقعیتی آشکار و دردسترس در حال تبدیل شدن است

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان به نقل از فارس؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اصفهان اظهار داشت: از خداوند بزرگ در ایام پرفیض قدر برای همه امت اسلام و ملت سرافراز ایران، رهبری عزیز و خصوصا برای مردم عزیز و شریف و مومن و انقلابی و متدین و مجاهد، مردمی که فرهنگ جهاد و شهادت سرشت اساسی خلق آرزوی قبولی طاعات دارم.

وی افزود: از فاصله به هم پیوستن تمام قدرت‌های شیطانی و فریب‌خوردگان داخلی عالم در چند ماه قبل که دشمنان رویای فروپاشی نظام اسلامی را در سر می‌پروراندند و خواب‌های آشفته برای درهم‌شکستن اراده، امید و آرمان ملت می‌دیدند و تلاش می‌کردند جوانان را به خیابان بکشانند و آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهند تا امروز که از هم‌گسیختگی، افسردگی، پوسیدگی، شکاف‌های آشکار و زوال عمر آن‌ها به وضوح دیده می‌شود فاصله زمانی اندک گذشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: به شکل معجزه‌آسایی ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمان‌های امامین انقلاب به میدان آمدند و رویاهای باطل دشمن را ابطال کردند و با خیزش‌های اجتماعی عظیم و بی‌انتها نشان دادند سرزمنی ایران و قلب‌های ایرانیان و ذهن جوانان، میدانی برای جولان و نفوذ اندیشه‌های فاسد غرب نیست.

وی با بیان اینکه از آن زمان اقتدار ایران بزرگ دوباره شکوفا شد و شخصیت عظیم ایران ارتفاعی متفاوت از گذشته خود گرفت، اظهار کرد: در این مسیر  نه تحریم و نه فشارهای بین‌المللی دشمنان نتوانست این ملت را در انزوای سیاسی قرار دهد و و از طرفی عملیات سنگین روانی و رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی و حقیقی نیز هیچکدام نتوانستند اراده، ایمان، شکوه مقاومت، روح فداکاری، وفاداری را از این ملت بزرگ بگیرند.

سلامی گفت: مردم عزیز ما، توطئه اخیر دشمن چند ماه گذشته بسیار جدی بود و در این مسیر ما با آرایش جهانی قدرت مواجه بودیم و همه شیاطین با همه استعداد، ظرفیت، قوه و توان خود از آمریکا، اروپا، مرتجعان عرب، رژیم صهیونیستی، مزدوران و فریب‌خوردگان داخلی، ورشکستگان و محتضران سیاسی همه به میدان آمده بودند تا شکوه این جمعیت بی‌انتها را که امروز نشانه جدید از ابراز وفاداری خالصانه است، را بشکنند؛ اما به‌طور معجزه‌آسایی با هدایت‌های ولی‌امر و وفاداری مردم باصفای ایران بزرگ تمام نقشه‌ها، توطئه‌ها و خواب‌های پریشان خنثی شد و دشمن دوباره دچار یأس و سرخوردگی شد. .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیاتی از  قرآن بیان داشت: اکنون سیمای پریشان و آشفته دشمنان و در مقابل ایران سرافراز که امروز همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد را می‌بینیم و شاهدیم مردم آماده جهادی پایان‌ناپذیر تا درهم‌شکستن استخوان‌های دشمن هستند و این تصویر ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به امریکا نگاه کنید، او از سیاست‌های منطقه خارج شده و جایی برای قدرت‌نمایی، عرض اندام، نفوذ و سیطره‌ سیاسی باقی نمانده و حتی متحدان دیروز امریکا که دنباله‌روان سیاسی او بودند امروز از او فاصله گرفتند.

سلامی اظهار داشت: به مکرون نگاه کنید که این روزها در حالی که غرق در مشکلات اساسی درون کشور خود است، روزگاری نه چندان دور در کنار ضد‌انقلاب رجز براندازی نظام را می‌خواند اما امروز حتی برای جمع‌آوری زباله‌های پایتختش دچار بحران است و او نیز دریافته است که باید از آمریکا. فاطله بگیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اروپا نیز دریافته است که تابعیت سیاسی آمریکا برای او جز گرفتاری، پریشانی و محروم ماندن از حیات درست چیز دیگری ندارد و او هم می‌خواهد سیادت دلار را از بین ببرد.

وی توضیح داد: به رژیم‌های عربی نیز نگاه کنید که چگونه به امریکا پشت و به سمت دیگر قدرت‌ها حرکت کرده و حتی تصاویر تحقیرامیز و تمسخرامیزی از رئیس‌جمهور بزرگ‌ترین امپراتوری تاریخ یعنی آمریکا منتشر می‌کنند. .

سلامی عنوان کرد: ترس دنباله‌روان آمریکا از او ریخته است، او در عراق نتوانست دولت‌سازی کند، در گوشه‌ای از سوریه بدون تاثیر سیاسی باقی مانده، در جنگ یمن نتوانست بر انصارالله و در حمایت از رژیم سعودی کاری انجام دهد و سرانجام جنگ یمن با سیطره نظامی و سیاسی انصارالله مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا نه اینکه نخواهد، نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند، گفت: امروز نتوانستن آمریکا به نخواستن او در حمایت از رژیم صهیونیستی تبدیل شده و مقامات رژیم صهیونیستی اذن ملاقات با رئیس‌جمهور امریکا را ندارند یعنی شکست‌های این رژیم‌ها به قدری آشکار است که انسجام‌شان را از هم گسیخته است.

وی یادآور شد: جبهه استکبار گسسته شده و دیگر چسبی که آن‌ها را به‌یکدیگر متصل می‌کرد توانایی کنار هم نگه‌داشتن این قدرت‌ها را ندارد، همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند.

سلامی مطرح کرد: جمهوری اسلامی که در نگاه دشمن باید منزوی می‌شد و مشروعیت بین‌المللی، سیاسی و جهانی او سلب می‌شد امروز به منبع مشروعیت دیگر نظام‌ها تبدیل شده و همگان برای حل چالش‌های درونی به این نتیجه رسیدند که باید واقعیت قدرت و حیات سیاسی جمهوری اسلامی را به‌عنوان نظامی مؤثر در تحولات سیاسی دنیا بپذیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: آن‌ها مارا در چهارراه تحریم، انزوا، تهدید نظامی، عملیات روانی و فشار برای از هم گسستن امنیت قرار داده بودند و خطوط فشار را از همه جهات به این کشور و ملت اعمال می‌کردند، اما ایران بزرگ از تمام این ماجراها عبور کرد و اراده دشمن را زیرپا گذاشت، موانع را در هم نوردید و به قوت ایستادگی ملت و در مرکز بودن رهبرش ایستاد.

وی گفت: در گذشته نه چندان دور، زمانی که بخشی از رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سبقت می‌گرفتند و عکس گرفتن با مقامات صهیونیست متاسفانه به یک افتخار اما در واقع شرمساری ملی و عربی تبدیل شده بود و مقامات صهیونیست با هواپیما به پایتخت بخشی از این کشورها می‌آمدند، مغرورانه ژست می‌گرفتند و تصور می‌کردند دستان‌شان را برای محصور کردن نظام ما بلند کردند اما امروز تمام آن‌ها صف عادی‌سازی را تمام کردند و آن‌ها که برقرار کردند پشیمان و شرمسارند زیرا نمی‌توان به تکیه‌گاه سستی که از درون موریانه آن را خورده و به‌زودی با پوکی استخوان‌هایش شکسته خواهد شد تکیه کرد.

سلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده و اولین آثار زوال این رژیم آن است که در درون رژیم صهیونیستی نظام سیاسی مستقری وجود ندارد، نظام سیاسی آن گسیخته و پاره شده و کاملا از کارایی افتاده است، و نخست وزیر، وزیر جنگ را برکنار می‌کند و مجدد مجبور می‌شود او را منصوب می‌کند یعنی کفگیر سیاست صهیونیست‌ها به ته دیگ خورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مجبور می‌شوند صهیونیست‌ها را از ترس قیام فلسطینی‌ها از نزدیکی به مسجدالاقصی منع کنند، وزرایش با او مخالفت می‌کنند و این آشفتگی سیاسی که می‌بینید هرشب و روز رژیم صهیونیستی صدهاهزار صهیونیست به میدان آمده و مقابل این رژیم می‌ایستند پدیده‌ای نادر و جدید است و نشان می‌دهد تسلط این رژیم بر مدیریت جامعه گسسته است و خداوند مکر آن‌ها را به درون سرزمین‌شان بازگرداند، آن‌ها می‌خواستد خیابان‌های ما را مملو از جمعیت معترص ببینند اما امروز خیابان‌های شهرهای تحت اشغال‌شان، صحنه عظیم اعتراضات خیابانی است و این رژیم مستاصل را در آستانه نابودی قرار داده است.

وی بیان‌ داشت: انزوای بین‌المللی رژیم هویداست و شاهدیم نه مقامی به این سرزمین سفر می‌کند و نه مقامات این سرزمین اجازه سفر به دیگر کشورها را دارند و دیگر کسی حاضر نیست با آن‌ها عکس یادگاری بگیرد، سقوط واقعا نزدیک است و آرمان آزادی قدس در حال تبدیل شدن به واقعیتی آشکار و دردسترس در حال تبدیل شدن است.

سلامی خاطرنشان کرد: این رژیم با چند بحران بزرگ مواجه است، اول بحران در سیاست خارجی که به سمت انزوا پیش می‌رود، مساله دوم آشفتگی‌ها، بی‌‌ثباتی‌های داخلی، اعتراضات داخلی و ناکارآمدی دولت حاکم برای پاسخ به اعتراضات مردم است که این سیر زوال بازگشت‌ناپدیر است زیرا تمام قوایی که آن را نگه‌داشتنه‌اند خود فرسوده شدند و نمی‌توانند هزینه‌های سنگین بقای این رژیم را بپردازند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت فلسطن جانی تازه گرفته است، کرانه باختری با دست‌های غیبی مسلح شده است، دست‌های غیبی را به‌خاطر داشته باشید، دستانی از غیب که دیده نمی‌شوند کرانه را مسلح کردند، هرروز معمای امنیت برای این رژیم پییچیده‌تر می‌شود، روزگاری اگر به فلسطین حمله می‌کرد درهمان نقطه پاسخ می‌گرفت اما امروز از لبنان آتش بر سر آن‌ها می‌بارد و توانایی پاسخ ندارد.

وی تأکید کرد: از سوریه به او حمله می‌شود اما نمی‌داند کیست و نمی‌تواند پاسخ دهد، از نوار غزه علیه او آتش روشن می‌رود و دیگر سنگ و تیر و کمان نیست بلکه موشک‌ها هستند که از سد گنبدهای آهنین عبور می‌کند، سامانه‌های ضدموشک صهیونیستی را پشت سر می‌گذارد و در نقطه‌ای که می‌خواهند اصابت می‌کند و حتی انتقام شهیدان با دستان غیبی گرفته می‌شود.

سلامی عنوان کرد: در کرانه و تل‌آویو عملیات می‌شود و رژیمی که دور خود را مانند پادگانی مخوف دیوار کشیده و قوی‌ترین و مدرن‌ترین سامانه‌های امنیتی و نفوذ را دارد نمی‌تواند از تسلیح کرانه باختری و عملیات مجاهدان فلسطینی جلوگیری کند و نبرد درون مرزهایش کشیده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: قدس راه آزادی خود را پیموده و می‌توان گفت فلسطینی‌ها که تا ماه‌ها قبل به دفاع از خود می‌پرداختند، امروز افق‌های بالای نگاه‌شان خانه‌های غصب‌ شده‌شان و سرزمینی که به آن‌ها خوش‌آمد می‌گیرد و جوانان را به آزادی دعوت می‌کند می‌بینند و این واقعیت امروز نزدیک است، الیس صبحوبقریب.

وی با تایکد بر اینکه سنت الهی این نیست که ظالمان بمانند و خنجری که آمریکا و انگلیس به‌نام رژیم صهیونیستی در پهلوی امت اسلام فرو کرده است، بتواند عمیق‌تر از این بر پیکره امت جراحت وارد کند، اظهار کرد: وعده‌های الهی نزدیک‌ند و ما به پیروزی بسیار نزدیکیم و هر حرکت رژیم صهیونیستی نقطه‌ آغازی برای فروپاشی زودهنگام و سریع است قبل از آنکه تصور کنند فاصله‌ای میان آنچه که امروز هست و آنچه که در آینده نزدیک رخ خواهد داد، زیاد نیست و این کابوس، خواب‌های پریشان و نگرانی‌های غیرقابل جبران صهیونیست‌ها را رها نخواهد کرد.

سلامی گفت: مردم اصفهان، شهیددادگان این دیار که فخر امت هستید، امید داریم در آینده نزدیک در چنین روزی در قبله اول مسلمانان به امامت پیشوای بزرگ انقلاب‌مان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز به جماعت نماز بخوانیم و قدس را از فاصله نزدیک باهم ببینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: هرگاه از دریچه تلویزیون این میدان را این جمعیت پرشور می‌بینیم، به وجود مبارک‌تان افتخار می‌کنیم و امید است به اذن خداوند سربلند باشید.

انتهای پیام/