در نشست بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان به مناسبت 23 مرداد؛

آگاهی استادان دانشگاه از وقایع جنگ ۳۳ روز و تبیین درست آن برای نسل جوان بسیار مهم است

رمضانعلی غلامرضایی در نشست بصیرتی با موضوع مقاومت و انقلاب اسلامی که به مناسبت 23 مرداد و به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان برگزار شد؛ گفت:23 مرداد روزی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حزب الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید واز این رو آگاهی مدرسین دانشگاه از وقایع رخ داده و تبیین درست آن برای نسل جوان بسیار مهم است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی در نشستی که همزمان با ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت و انقلاب اسلامی نشست بصیرتی با همین موضوع ویژه مدرسین مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان و به صورت برخط با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدرسین برگزار شد، با اشاره به وقایع جنگ ۳۳ روزه گفت: پایداری و مقاومت حزب الله لبنان در برابر رژیم غاصب صیهونیستی علاوه بر قدرت نمایی حزب الله و پیروزی اراده و ایمان بر زور و زر اربابان قدرت به نوعی تداعی‌گر نقشه راه انقلاب اسلامی و نشات گرفته از نهضت مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی پهلوی بود.

غلامرضایی ادامه داد: ۲۳ مرداد روزی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حزب الله به جهان عرب و اسلام عزت دوباره بخشید واز این رو آگاهی مدرسین دانشگاه از وقایع رخ داده و تبیین درست آن برای نسل جوان بسیار  مهم است.

وی اظهار کرد: اهمیت این روز نه در یک تاریخ و رویداد نظامی، بلکه در تحقق راهبردی است که حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کردند و به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تداوم یافت. در واقع مقاومت، تنها گزینه حل مساله فلسطین و فراتر از آن، راه حل اسلام حقیقی در تقابل با استکبار است.

انتهای پیام/