آیین معارفه دکتر سید جواد هاشمی فر به عنوان سرپرست کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

آیین معارفه دکتر سید جواد هاشمی فر عضو هیئت علمي دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج اساتید با حضور محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، همچنین در این مراسم از تلاش های دکتر عباس پاکدل تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، آیین معارفه دکتر سید جواد هاشمی فر عضو هیئت علمي دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج اساتید  با حضور محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، همچنین در این مراسم از تلاش های دکتر عباس پاکدل تقدیر به عمل آمد.

 

در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به نقش برجسته تشکل بسیج در صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بر اهتمام دانشگاه صنعتی اصفهان به فعالیت های این کانون دانشگاهی تأکید کرد.

سید علی میبدی، ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه دکتر عباس پاکدل رئیس سابق کانون بسیج اساتید در مدت ۵ سال گذشته، از دکتر سیدجواد هاشمی فر به عنوان یکی از اساتید فعال و خوش نام در عرصه فعالیت های فرهنگی بسیج در دانشگاه صنعتی اصفهان یاد کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان  تاکید کرد: باید تلاش کنیم فضای حضور و هم افزایی میان اساتیدی که دغدغه اقتدار کشور را دارند و دل به حاکمیت نظام گره زده اند در کانون بسیج اساتید فراهم شود.

 

مسئول سازمان بسيج اساتيد استان اصفهان نیز در آئین تودیع و معارفه با اشاره به تلاش بسیج اساتید کشور در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری بیان داشت:  جایگاه تولید علم نافع در دانشگاه است و لازم است زنجیره علم و فناوری به دست اساتید بسیجی شکل بگیرد.
محمد باقري، ارتباط مستمر با مجموعه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را از اولویت های اجرایی بسیج اساتید کشور دانست و افزود: همکاری بسیج اساتید و نهاد رهبری در دانشگاه ها، می تواند جبهه مستحکم انقلاب اسلامی را در راستای نقش آفرینی نخبگان کشور فراهم کند.
وی  خواستار حضور اساتید بسیجی درعرصه جهاد تبیین شد و بیان کرد: باید برای برگزاری نشست ها و کرسی های علمی، ترویجی و نقد و نظریه در دانشگاه ها برنامه ریزی کنیم.

دکتر سید جواد هاشمی فر نیز در این نشست با بیان اینکه مسیر گذشته را با رویکرد توسعه برنامه های علمی دنبال می کند اظهار کرد: چهر های برجسته علمی  که درون مایه های بسیجی پر رنگی دارند را دعوت به فعالیت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه  باید برای ایجاد زیست بوم دانشگاهی و بهره مندی از اساتید و نخبگان، موانع را برداشت؛ افزود: برنامه دوره جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان حرکت به سمت دانشگاه جامع و نافع برای تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
در پایان این نشست با تقدیر از فعاليت هاي دکتر عباس پاكدل‌، دکتر سید جواد هاشمی فرد به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/