یک رزمنده دفاع مقدس:

ارتش بعث عراق در برآوردهای اطلاعاتی خود تنها به مولفه‌های فیزیکی و نظامی اتکا داشت

آقای احمدی رزمنده دفاع مقدس با بیان این که‌ ارتش بعث عراق در برآوردهای اطلاعاتی خود تنها به مولفه‌های فیزیکی و نظامی اتکا داشت؛ گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران غافل بودند که سترگ مردان و شیر زنان ما هیچ گاه به متجاوزین اجازه گستاخی و جولان دادن در این سرزمین را نخواهند داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و همکاری معاونت فرهنگی واحد به مناسبت گرامیداشت هفته مقدس نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع”دفاع مقدس،ایثار و شهادت” با سخنرانی آقای علی احمدی، راوی و رزمنده دفاع مقدس و مدرس دانشگاه  در سالن شهید  دکتر شهریاری دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برگزار شد.

آقای احمدی رزمنده دفاع مقدس در این جلسه ضمن‌گرامیداشت هفته مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛ بیان داشت: ارتش بعث عراق در برآوردهای اطلاعاتی خود تنها به مولفه‌های فیزیکی و نظامی اتکا داشت و بر همین اساس بر برتری خود در جنگ تحمیلی علیه ایران اطمینان داشت.

وی ادامه داد: رژیم بعث عراق به مولفه‌های موثر در قدرت ملی مردم ایران که قدرت نظامی کشور را افزایش داد واقف نبود و مولفه‌هایی از قبیل وحدت ملی مردم، مشروعیت و مقبولیت حاکمیت‌، قدرت بی‌نظیر فرماندهی کل قوا و پشتیبانی ملی از نیروهای نظامی در شرایط جنگی در محاسبات دشمن لحاظ نشده بوده.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران غافل بودند از اینکه گستره ایران مملو از سترگ مردان  و شیر زنانی است که با شور و احساس دینی و میهنی که دارند هیچ گاه به متجاوزین اجازه گستاخی و جولان دادن در این سرزمین را نخواهند داد.

انتهای پیام/