بسیج اساتید اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان و آران و بیدگل ؛

اردوهای راهیان علم و پیشرفت با حضور اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان و آران و بیدگل

اردوهای راهیان علم و پیشرفت با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان و آران و بیدگل به همراه اساتیدی از استان های قم، مرکزی، سمنان و تهران روز چهارشنبه 13 دیماه به مدت 2 روز برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اردوهای راهیان علم و پیشرفت با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان و آران و بیدگل به همراه اساتیدی از استان های قم، مرکزی، سمنان و تهران روز چهارشنبه ۱۳ دیماه به مدت ۲ روز برگزار شد.

 در روز نخست این اردو از توانمندی‌های پهبادی بازدید و در ادامه از دیگر توانمندیها و دستاوردها بازدید شد. 

غلامرضا حسنی‌ مقدم مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیمای استان گفت: امروز باید درک کنیم که در کجای تاریخ قرار گرفته‌ایم. ما در برهه ای از زمان زندگی می کنیم که دشمن با حداکثر توان خود به میدان آمده و از پیچیده ترین روش ها در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و آن، جنگ شناختی است.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان علم و پیشرفت و بازدید از نمایشگاه  دستاوردهای کشورمان از جمله دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی است به جنگ شناختی دشمن، چراکه در این اردوها شناخت اساتید و نخبگان جامعه نسبت به جایگاه منطقه ای و جهانی کشورمان ایران؛ عمیق تر می شود.

حسنی مقدم با تاکید بر نقش اساتید در تقویت اراده نسل جوان بویژه دانشجویان برای ساخت ایران قوی؛ برگزاری این اردو را فراتر از یک بازدید علمی دانست و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ گفت: همچنین این اردوها در راستای تحقق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر امیدآفرینی در جامعه بویژه بین جوانان است که از اساتید خواستار شدند.

وی بیان کرد: ساخت ایران قوی نیاز به بالا بردن انگیزه تولید دارد و یکی از راه‌ها برای بالا بردن انگیزه در بین اساتید و دانشجویان و آحاد جامعه؛ آشنا نمودن آنان با دستاوردها و تبیین و انتشار دستاوردها و تبیین شعار ما می توانیم، است.

مسئول کانون بسیج اساتید کاشان عنوان کرد: اکنون اساتیدی که در این اردو شرکت کردند با اطمینان بیشتر در پاسخ به دانشجویانی با اعتقاد قلبی و عینی بهتر از گذشته دستاوردها را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام/