معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اعلام کرد:

ارسال آثار استادان برای دومین جشنواره علمی شهید چمران تا ۳۰ آبان تمدید شد

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: براساس مصوبات دبیرخانه مرکزی دومین جشنواره شهید چمران در سازمان بسیج اساتید کشور مهلت ارسال آثار علمی به دومین جشنواره علمی شهید چمران تا ۳۰ آبان تمدید شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسعود نصری معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: براساس مصوبات دبیرخانه مرکزی دومین جشنواره شهید چمران در سازمان بسیج اساتید کشور مهلت ارسال آثار علمی به دومین جشنواره علمی شهید چمران تا ۳۰ آبان تمدید شد.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود:  به جهت استقبال استادان  از این جشنواره و همچنین به جهت تکمیل بانک اطلاعاتی منابع تحقیقاتی اساتید و استفاده از آنها در حوزه نخبگانی و رویکردهای حل مسئله در حل مشکلات استان و این که ضرورت دارد اهتمام ویژه در شرکت در جشنواره با ارائه تمام رزومه‌های کاری و تحقیقاتی بر اساس سرفصل‌های جشنواره برای همه اساتید در سطح دانشگاه‌های استان صورت گیرد؛ مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه موتور پیشران حرکت علمی و جهادی کشور می باشند و باید ضمن شناخت سوابق مطالعاتی و پژوهشی اساتید که برگزاری جشنواره شهید چمران زمینه سازی آن را فراهم کرده است اقدامات و طرحهایی برنامه‌ریزی و اجرایی گردد.

نصری تقویت خودباوری و رویکرد حل مسئله در استادان نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: چالش های حل نشده بسیاری در کشور وجود دارد که نیازمند ورود جدی‌تر دانشگاهیان و محققان است که دومین جشنواره علمی شهید چمران بستری برای این مهم فراهم نموده است.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران در سطح استانی در آذرماه اعلام شده همچنین تاریخ برگزاری در سطح ملی سوم بهمن ماه است.

انتهای پیام/