اعلام حضور مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان و دعوت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند

مریم اله دادیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ضمن اعلام حضور در انتخابات 11 اسفندماه از آحاد مردم و استادان و دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مریم اله دادیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ضمن اعلام  حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه از آحاد مردم و استادان و دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

 

متن پیام دعوت بدین شرج است:

 

من رای می دهم چون مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تامین کننده امنیت کشور است، با رای من جلوی طمع دشمنان گرفته می شود، جلوی نفود دشمنان گرفته می شود و امنیت و آرامش کشورم ایران حفظ می شود.

 

همانطور که  از منظر  رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله):

حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. اصل حضور مردم در صحنه ی انتخابات مهم است؛ زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده‌ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد. دشمن از اختلافات سود می‌برد و  وقتی یک ملت یکپارچه و یکدست باشد، دشمن جرأت نمی کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیندازد و با او به چشم توطئه نگاه کند.

 

برای اقتدار و امنیت ایران وعده دیدار ما

روز #۱۱اسفند

پای صندوق های رای