اعلام حضور و دعوت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فریدونشهر برای راهپیمایی روز جهانی قدس

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش، از تمامی دانشگاهیان و عموم مردم به حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت می نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش، از تمامی دانشگاهیان و عموم مردم به حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت می نماید.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس ، روز جهان اسلام است.مقام معظم رهبری

 

بار دیگر روز قدس، روز اعلان انزجار جهانی از رژیم کودک کش صهیونیستی، و روز اعلان همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین فرارسید.

راهپیمایی روز قدس، که یادگار ماندگارِ امام خمینی (ره) در حمایت از مظلومان و آزادی خواهان جهان است، امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ناامیدی از شکست حماس و تصرف غزه، رژیم موقت صهیونیستی را به رفتارهایی جنون آمیز مانند حمله به بیمارستان،  به شهادت رساندن بیش از ۳۰ هزار انسان بی گناه در غزه و نیز در آخرین اقدام، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران کشانده است.

ان شاءالله بزودی شاهد از بین رفتن این غده سرطانی صهیونیست از منطقه غرب آسیا و کل جهان خواهیم بود.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش، از تمامی دانشگاهیان و عموم مردم به حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت می نماید. وعده ما روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مسیر راهپیمایی شهر فریدونشهر.

انتهای پیام/