با همکاری بسیج استادان دانشگاه اصفهان؛

اعلام ماحصل اولین بازدیدهای علمی در مسیر پیشرفت دانشگاه اصفهان

هماهنگی جهت عقد تفاهم نامه همکاری مشترک، شناسایی چند نیاز تحقیقاتی مورد نظر این صنعت توسط اساتید خصوصا در حوزه تصفیه پساب، مهندسی کامپیوتر، شیمی و موضوعاتی دیگر ماحصل اولین بازدیدهای علمی در مسیر پیشرفت دانشگاه اصفهان است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بازدید معاون ارتباط با صنعت و جامعه، رئیس بسیج اساتید و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان  دانشگاه اصفهان از مجموعه کارخانه نساجی حیدر اصفهان برگزار شد.

در راستای سلسله بازدیدهای علمی که با محوریت معاونت پژوهش و فناوری، مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه و با مشارکت بسیج اساتید دانشگاه با هدف ایجاد و تقویت ارتباط با  صنعت و جامعه برنامه ریزی شده است، دوشنبه ۱۸ دی ماه اولین بازدید از صنعت نساجی حیدر انجام شد.

آقای ضیایی، معاون ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ماحصل این بازدید را هماهنگی جهت عقد تفاهم نامه همکاری مشترک، شناسایی چند نیاز تحقیقاتی مورد نظر این صنعت توسط اساتید خصوصا در حوزه تصفیه پساب، مهندسی کامپیوتر، شیمی و… بیان نمودند. وی ضمن تشکر از استقبال اساتید و دانشجویان، برای شرکت حداکثری در بازدیدهای آینده ابراز امیدواری کرد.

 

انتهای پیام/