نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز دشمن به میدان مقابله با ارزش‌های اسلامی وارد شده است/ تاکیدبر ایجاد فضای نقادی و «جدال احسن» با نسل جوان و دانشجو

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام ابزار خود به میدان مقابله با ارزش‌های اسلامی آمده است و در این میان نقش اساتید دانشگاه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم غیر قابل انکار است, گفت: ایجاد فضای نقادی و «جدال احسن» با نسل جوان و دانشجو راهکار مقابله با جنگ تمام قد با دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نماینده ولی فقیه در کاشان در دوره آموزشی تبیینی جنگ شناختی ویژه استادان کاشان – آران و بیدگل- نطنز و بادرود که به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و بسیج اساتید کاشان با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان چهارشنبه ۲۹ شهریور درسالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با تمام ابزار خود به میدان جنگ آمده است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام ابزار خود به میدان مقابله با ارزش‌های اسلامی آمده است و در این میان نقش اساتید دانشگاه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی اظهار داشت: ایجاد فضای نقادی و «جدال احسن» با نسل جوان و دانشجو راهکار مقابله با جنگ تمام قد با دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام/