معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی با عظمت خود همه هژمونی آمریکا را به چالش کشیده است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با عظمت خود همه هژمونی آمریکا را به چالش کشیده است و آن‌ها به همه چیز چنگ می‌زنند و به همه کس پناه می برند تا دشمنان را در اطراف ما آماده کنند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار محمدرضا نقدی در مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان  با موضوع روایت استقلال «واکاوی اتفاقات اخیر و استکبار ستیزی»  که به همت بسیج اساتید استان اصفهان در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، ضمن گرامی داشت روز دانش‌آموز و بزرگداشت مقام شهدای دانش آموز، اظهار کرد: در جامعه ما واقعیت‌هایی مانند مشکلات اقتصادی مردم وجود دارد، ما در چند سال اخیر با گرانی و تورم غیرقابل قبولی روبه‌رو بوده‌ایم و مشکلات بیکاری که دغدغه بسیاری از خانواده‌ها است را باید رفع کنیم. مسائل ریز و درشتی مانند تبعیض در روابط اداری وجود دارد که مردم ما نسبت به این موارد گله‌مند هستند.

 

وی افزود: بعضی‌ها گمان می‌کنند آنچه در این روزها اتفاق افتاده است و منجر به آشوب و اغتشاش شده است ریشه در این گله‌ها و مشکلات واقعی مردم دارد اما در بیان اغتشاش‌گران، ما هیچ اثری از شعارهایی که چنین مطالبی در آن مطرح باشد نمی‌بینیم، پیام‌های دیگری در بیان آن‌ها و رسانه‌هایی که آن‌ها را هدایت می‌کنند وجود دارد. اگر درست به صحنه نگاه کنیم به چیزی می‌رسیم که رهبر عزیزمان روز گذشته نیز برای چندمین بار به آن اشاره کردند و آن تغییر هندسه قدرت است، امروز حکمرانی کسانی که در دو الی سه قرن اخیر بر مسند حکمرانی جهان تکیه زده بودند به چالش کشیده شده و به شدت در حال افول هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روند صعودی شاخص‌های رشد کشور پس از انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران که برآمده از یک حرکت مردمی است، روز به روز اوج گرفته و منحنی‌ها و مولفه‌های قدرت خود را در اقتصاد، فناوری، نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی و صنعت طی ۴۰ سال گذشته به بالا برده است و این‌ها همه با وجود تمام کارشکنی‌ها و خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های قدرت‌های جهانی بوده است. از آن طرف مولفه‌های قدرت دشمن که آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند به‌طور مداوم پایین آمده و این واقعیتی است که در حال رخ دادن است.

 

نقدی تاکید کرد: کشوری که ۴۰ سال تحت تحریم بوده و در ۱۲ سال اخیر نیز تمام قراردادهای آن زیر ذره بین نظارتی قرار گرفته تا تحت فشار باشد، دشمن تمام قدرت سیاسی خود را در این راستا به کار گرفت تا روابط اقتصادی ایران عزیز ما را با بقیه کشورها خراب کند تا جایی که ما را تحت فشار تحریم دارویی قرار دادند که این یک بی‌رحمی کامل است.

 

وی ادامه داد: برای مشاهده عظمت مقاومت ملت ایران، می‌توانید وضعیت فعلی اروپا را نظاره کنید، کشورهای اروپایی با آن همه هیاهو چند ماه است که تنها در مسئله انرژی و توسط یک کشور مورد تحریم واقع شده‌اند، امروز مردم لندن در تظاهرات خود پلاکاردهایی را در دست دارند که بر روی آن‌ها نوشته شده است که ما فقیر و گرسنه هستیم. این نشان از عظمت و کارآمدی نظام دارد که توانسته این چنین ایستادگی کند در حالی‌که همواره سعی می‌شود یک تصویر ناکارآمد از آن ارائه شود.

 

امروز دنیا به ایران نگاه می‌کند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز دنیا به ایران نگاه می‌کند و می‌گوید چرا ما نتوانیم در مقابل آمریکا بایستیم. زمانی‌که بلوک شرق سقوط کرد رئیس جمهور آمریکا در تریبونی اعلام کرد که ما رهبر جهان هستیم و هر کس با ما نیست علیه ماست، امریکا پس از حمله به برج‌های دو قلو، به افغانستان و عراق حمله کرد و هیچ صدایی از هیچ کشوری بلند نشد، تنها صدای مخالف صدایی بود که از حسینیه امام بلند شد و گفت ما با شما نیستیم و در طول این چند سال این را با غنیمت گرفتن پهباد و اسیر کردن سربازان آمریکایی و حمله به عین الاسد نشان دادیم و این در حالی بود که همه جهان تسلیم آمریکا بودند.

 

نقدی گفت: زمانی که آمریکا فرمانده شجاع مقاومت را به شهادت رساند، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که اگر انتقامی گرفته شود ما نقاط فرهنگی شما را خواهیم زد که منظور آنان بیت رهبری بود اما جمهوری اسلامی ایران با شجاعت تمام پایگاه عین الاسد را بمباران کرد و فردای آن روز رهبر عزیزمان با آرامش تمام در حسینیه امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداختند.

 

انقلاب اسلامی با عظمت خود همه هژمونی آمریکا را به چالش کشیده است

وی با بیان اینکه تمام دنیا عظمت ملت ایران را نظاره کرده است، گفت: پس از درخشش ملت ایران بود که کشورها خود را از زیر یوغ استکبار جدا کردند، انقلاب اسلامی بود که کشورها را نجات داد ولی آمریکایی‌ها نمی‌خواهند تسلیم این واقعیت شوند. انقلاب اسلامی با عظمت خود همه هژمونی آمریکا را به چالش کشیده است و آن‌ها به همه چیز چنگ می‌زنند و به همه کس پناه می برند تا دشمنان را در اطراف ما آماده کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تفکرات متناقضی که در اطراف ما آرایش داده‌اند، این قرارگاهی که برای مقابله با ما آماده کردند تمام ظرفیت آن‌هاست تا ما را رسوا کنند. در رسانه‌های خود آموزش می دهند تا دنباله‌روهای آنها در ایران بدانند که چه کارهایی را باید انجام دهند؛ در خیابان شعار سر دهند و مکان‌هایی را آتش بزنند و با تمام قوا ۳۰۰ رسانه فارسی زبان و تمام تشکیلات و دیپلماسی خود را پای کار آوردند تا در جهان عزاخانه درست کنند، امروز می‌بینیم که این همه قدرت در مقابل ما شکست خورده و نقشه‌های آن‌ها به جایی نرسید.

 

نقدی تاکید کرد: امروزه ملت‌های آزاده به این باور رسیده‌اند که اگر شبیه ما باشند می‌توانند آمریکا را شکست دهند. امروز در دل مستضعفان جهان ولوله افتاده است که انقلاب اسلامی چه اتفاقاتی را رقم زده است ولی برای خود ما یک تصویر ناکارآمدی از این نظام نشان می‌دهند. این با واقعیت فاصله بسیار زیادی دارد، این به خطر حکمرانی استکبار جهانی بر فضای مجازی است.

انتهای پیام/