باحضور جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره

جلسه تودیع آقای دکتر مصطفی صادقی و معارفه آقای دکتر جواد طباطباییان به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره باحضور سعید مسینه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه تودیع آقای دکتر مصطفی صادقی و معارفه آقای دکتر جواد طباطباییان به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره  باحضور سعید مسینه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد حضرت زینب(س) با اشاره به اهمیت شناخت نقش آفرینی بسیج در جامعه، گفت: بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارکردهای متعددی را در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته است و در حال حاضر هم باید با داشتن کارکردهای متناسب با نیازهای جامعه به حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد و نقش منحصر به فرد خود را داشته باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت: اساتید بسیجی با تولید محتوای جذاب، روایتگری دستاوردهای کشور به روش‌های مختلف، بیان نقاط ضعف و تحلیل درست مسائل اساسی کشور و تعامل با گروه‌های مختلف در عمق بخشی به آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی جوانان  نقش  بسیار مهمی دارند.

مسینه گفت:بسیجی واقعی در برابر مشکلات از صبر و تحمل زیادی برخوردار است، منافع نظام و انقلاب را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهد، فرمانبرداری عاشقانه از منویات رهبری و احساس خدمتگزاری نسبت به اسلام و مردم در بسیجی وجود دارد .

انتهای پیام/