برگزاری جلسه کارگروه حجاب وعفاف/پیشنهاد راه اندازی میز فکر حجاب در دانشگاه

جلسه کارگروه حجاب وعفاف به همت بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد. اعضای کارگروه حجاب وعفاف تقویت بعد علمی و اعتقادی دانشجویان، ارائه الگوهای مناسب براساس آموزه‌های اسلامی با ابتکارات جدید، جلوگیری از اشاعه مظاهر فساد را مورد تاکید قرر داده و راه اندازی میز فکر حجاب در دانشگاه ها را پیشنهاد کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه کارگروه حجاب وعفاف به همت بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد.  اعضای کارگروه حجاب وعفاف تقویت بعد علمی و اعتقادی دانشجویان، ارائه الگوهای مناسب براساس آموزه‌های اسلامی با ابتکارات جدید، جلوگیری از اشاعه مظاهر فساد را مورد تاکید قرر داده  و راه اندازی میز فکر حجاب در دانشگاه ها را پیشنهاد کردند.

در این جلسه که مجتبی جعفری معاون مطالبه گری بسیج اساتید و نویسنده کتاب قصه مروارید و صدف؛ و دکتر اله دادیان، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و تعدادی از استادان و دانشجویان حضور داشتند؛ نقش دانشگاهها درگسترش و تعمیق حجاب وعفاف مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه این نشست بر رعایت و ترویج عفاف وحجاب بعنوان دغدغه مهم جامعه امروز تاکید گردید و عنوان شد: عفاف و حجاب که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است یکی از موضوعات حساس درجنگ نرم است و بویژه دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده در کشورمان روی آن  متمرکز شده است.

اعضای جلسه کارگروه حجاب وعفاف یکی از موضوعات مهم را ایجاد فرهنگ حجاب و استحکام آن بر پایه‌های اعتقادی عنوان کرده و افزودند: برای سلب حجاب و پوشش اسلامی درجامعه ایرانی، اقدام مهندسی شده‌ای ازسوی اتاق‌های  فکر و پژوهشگاه‌های غرب انجام شده است؛ از این جهت استادان و نخبگان دانشگاهی وظیفه سنگینی در ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با این اقدامات دارند.

اعضای کارگروه حجاب وعفاف تقویت بعد علمی و اعتقادی دانشجویان،ارائه الگوهای مناسب براساس آموزه‌های اسلامی با ابتکارات جدید، جلوگیری از اشاعه مظاهر فساد، راه اندازی میز فکر حجاب در دانشگاه، تهیه فیلم و کلیپ درموضوعات حجاب،  را از راهکارهای موثر جهت گسترش حجاب در دانشگاهها دانستند.

در پایان کتاب قصه مروارید و صدف(حکایتهایی درموردحجاب) که حاصل گفتگو های دکترجعفری با دانشجویان در خصوصی حجاب است معرفی شد.

انتهای پیام/