به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان؛

برگزاری دوره آموزشی تبیینی جنگ شناختی ویژه استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان

دوره آموزشی تبیینی جنگ شناختی ویژه استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان و بسیج اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی واحدهای دولت آباد و تیران پنج شنبه 30 شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دوره آموزشی تبیینی جنگ شناختی ویژه استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان  پنج شنبه  ۳۰ شهریور ماه برگزار می شود.

سالها است دنیای استکبار،  انواع جنگها و توطئه‌ها را علیه  انقلاب اسلامی به کار گرفته است. اما چون در  همه روشها با شکست مواجه شده است سراغ سایر روش‌ها از جمله  جنگ نرم و جنگ  فرهنگی و روش‌های متعدد دیگر رفته است. آنها البته  آسیب‌های فراوانی زدند اما جهت گیری انقلاب را نتوانستند تغییر دهند.

دشمنان انقلاب امروز به مرحله جنگ شناختی رسیده اند که یکی از پیچیده ترین و  آخرین روشه‌ای جنگ است. در این جنگ، میدان جنگ، ذهن مخاطبان است.  دشمنان  انقلاب در این  جنگ تلاش می‌کنند شناخت افراد در موردحق و باطل را با مشکل مواجه کنند و جای حق و باطل و جلاد و شهید را عوض کنند.

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان تاکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین را مورد توجه ویژه قرار داده و در همین راستا دوره آموزشی تبیینی جنگ شناختی برگزار می شود.  مخاطب این طرح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان هستند که در قالب ۸ ساعت همراه با پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

محمد جوانی استاد دانشگاه و مولف اولین کتاب هوشمند علوم شناختی در جنگ شناختی در این کارگاه سخنرانی می کند.

مدت کارگاه  ۸ ساعت با امتیاز فرهنگی و تأیید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید ودانشگاه فني و حرفه ای استان اصفهان همراه با صدور گواهی است.

انتهای پیام/