محمد باقری:

برگزاری دو جشنواره بسیج اساتید استان اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های زیادی در حوزه علمی و جهادی و تبیینی داریم، گفت: جشنواره جایزه ملی شهید چمران همچنین آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای جهاد علمی را برای اولین بار در مجموعه بسیج اساتید استان و در این ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌کنیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در وبینار «جایگاه جهانی ایران، قبل و بعد از انقلاب اسلامی» که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ايران به همت بسیج اساتید کاشان با حضور جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان این که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های زیادی در حوزه علمی و جهادی و تبیینی داریم، گفت: جشنواره جایزه ملی شهید چمران همچنین آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای جهاد علمی را برای اولین بار در مجموعه بسیج اساتید استان و در این ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌کنیم.

 

محمد باقری با اشاره به شعار ویژه امسال «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: برگزاری این نشست بویژه در ایام دهه مبارک فجر به لحاظ مبحث جهاد تبیین و نقش جهادی اساتید در این رابطه اهمیت بسیار ویژه دارد.

 

برگزاری جشنواره جایزه ملی شهید چمران

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان اعلام کرد: جشنواره جایزه ملی شهید چمران که افتخار مجموعه بسیج اساتید کشور و استان هست داوری‌ها در حال انجام است و جای تشکر دارد از همت اساتید بسیجی استان اصفهان که حدودا بیش از هزار اثر به این جشنواره ارسال شد که انشالله برنامه جشنواره جایزه ملی شهید چمران را در استان به مناسبت دهه فجر خواهیم داشت.

 

آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای جهاد علمی را برای اولین بار

باقری خبرداد: آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای جهاد علمی را برای اولین بار در مجموعه بسیج اساتید استان و در این ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌کنیم.

 

افتتاح کانون بسیج اساتید مرکز تحقیقات کشاورزی استان اصفهان

وی با تصریح این که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر علاوه بر جشنواره‌ها برنامه‌هایی مختلف را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: افتتاح کانون بسیج اساتید مرکز تحقیقات کشاورزی استان اصفهان از جمله برنامه‌های ما در دهه مبارک فجر است.

 

باقری گفت: تمامی کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتيد استان برنامه‌های علمی، جهادی و برگزاری نشست‌های جهاد تبیین پیش‌بینی شده که انشاالله طبق برنامه حضور خواهیم داشت.

 

خدمات گروه‌های جهادی استادی در حوزه‌های تخصصی مختلف

وی اظهار کرد: در این ایام گروه‌های جهادی استادی در مناطق مختلف در حوزه‌های تخصصی مختلف از مناطق شهری تا روستا و مناطق محروم ارائه خدمت خواهند داشت.

 

امضای تفاهم‌نامه‌ها

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان به دیگر برنامه‌های سازمان در ایام الله دهه فجر هم اشاره کرد و گفت: بنابر تعاملاتی که از قبل انجام گرفته تفاهم‌نامه‌های آماده شده که تفاهم‌نامه‌هایی با نیروی انتظامی و شرکت پلی‌اکریل و غیره را همزمان با گرامیداشت ایام دهه مبارک امضا خواهیم کرد.

 

افتتاح اندیشکده‌های علمی راهبردی

باقری بیان کرد: در حوزه نگاه حل‌مسئله افتتاح اندیشکده‌های علمی راهبردی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/