همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان؛

برگزاری نشست تخصصی با عنوان ” غزه، طوفان الاقصی و پیامدها”

نشست تخصصی با عنوان " غزه، طوفان الاقصی و پیامدها" به همت دفتر هم اندیشی  اساتید واحد فلاورجان و با همکاری کانون بسیج  اساتید و  نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان و با حضور دکتر منتظر القائم عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان روز یکشنبه  ۱۲  آذر ماه  ساعت ۱۰ برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست تخصصی با عنوان ” غزه، طوفان الاقصی و پیامدها” به همت دفتر هم اندیشی  اساتید واحد فلاورجان و با همکاری کانون بسیج  اساتید و  نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان و با حضور دکتر منتظر القائم عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان روز یکشنبه  ۱۲  آذر ماه  ساعت ۱۰ برگزار شد.

در این نشست دکتر منتظر القائم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران موفق شده است جریان مقاومت را در جهان اسلام بیدار کند.

وی افزود: مواضع حکیمانه و مدبرانه جمهوری اسلامی این است که تعیین حق سرنوشت فلسطین باید توسط خود فلسطین صورت گیرد و موضع رسمی ایران حمایت از آنهاست.

منتظر القائم عنوان کرد: در تمامی این سالها هدف رژیم صهیونیست و آمریکا تجزیه ایران بوده که با بیداری ملت اسلامی با شکست مواجه شده است و  امروز غزه نمایش توحش و جاهلیت قرن بیست و یک است که شرم آورترین قتل و عام دنیای مدرن توسط حامیان دروغین حقوق بشر است.

انتهای پیام/