با همکاری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

برگزاری نشست تخصصی پدیده‌های قرن ۲۰ و ۲۱ با حضور بیش از ۱۱۰ محقق و دانشجوی ارشد و دکتری

برگزاری نشست تخصصی پدیده‌های قرن ۲۰ و ۲۱ با حضور بیش از ۱۱۰ محقق و دانشجوی ارشد و دکتری به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست تخصصی ویژه اساتید دانشگاه و مسئولین  در راستای کنفرانس ملی تحقیقات نوین مهندسی برق و کامپیوتر با رویکرد متاورس «پدیده های قرون ۲۰ و ۲۱ و پدافند غیرعامل کاربردی قرن ۲۱» به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

در این کنفرانس ملی که محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز حضور داشت؛ مسوول برگزاری نشست متاورس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: در این نشست بیش از ۱۱۰ محقق و دانشجوی ارشد و دکتری در خصوص متاورس و آینده فضای مجازی و هوش مصنوعی با هم بحث و تبادل نظر کردند.

اسماعیل باقری افزود: متاورس شبکه‌ای گسترده از جهان‌ها و شبیه سازی‌های سه بعدی پایدار است که در آن هویت اشخاص، اشیاء فیزیکی و تاریخ بشر، پیوستگی خودشان را حفظ و همزمان تعداد زیادی از افراد را به صورت مجازی در خود جای می‌دهد.

وی گفت:دراین نشست همچنین اهمیت متاورس در کمک کننده بودن به پدافند غیر عامل ویژه بررسی شد.

انتهای پیام/