با حضور عضو هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان؛

برگزاری همایش «دختران امروز، مادران فـردا»

همایش «دختران امروز، مادران فـردا» در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س)ب توسط خانه‌ فرهنگ‌ جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حضور جمعی از مادران و دختران برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، همایش «دختران امروز، مادران فـردا» در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س)ب توسط خانه‌ فرهنگ‌ جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حضور جمعی از مادران و دختران  برگزار شد.

 

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد روانشناسی مثبت‌گرا در این برنامه که در دبیرستان دخترانه مصلحی برگزار شد با تبریک فرارسیدن سالروز فرخنده ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته نکوداشت مقام مادر و زن در سخنانی با اشاره به نقش مادران و زنان مسلمان بر الگو گرفتن مادران و دختران از سیره عملی حضرت زهرا(س) تاکید کرد.

 

مرتضی کاشانی‌نژاد عضو هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با توجه به اینکه بنیان جامعه ما بر اساس ارزش‌های اسلامی و اثر یافته از آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت(ع) است به بررسی موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه عقلی و علمی، فواید حجاب پرداخت و با استفاده از تمرین‌های هدفمند روانشناسی سعی کرد از زاویه متفاوتی به مسئله حجاب و عفاف بپردازد.

 

در این اجتماع افزون بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، شرکت کنندگان از بازارچه کوچکی که شامل آثار صنایع دستی و هنری تعدادی از دانش آموزان بود، بازدید کردند و پایان بخش این برنامه تشریح طرح «همیار شهردار» و توزیع تراکت این طرح بین شرکت‌کنندگان بود.

انتهای پیام/