به همت بسیج استادان دانشگاه اصفهان و معاونت فرهنگی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی؛

برگزاری کارگاه «اداره کلاس در شرایط دشوار»

کارگاه «اداره کلاس در شرایط دشوار» با حضور نزدیک 50 نفر از استادان دانشگاه اصفهان با سخنرانی آقای دکتر محمد رضا عابدی و و ارائه تجارب عملی همکاران به همت بسیج استادان و معاونت فرهنگی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان؛ کارگاه «اداره کلاس در شرایط دشوار» با حضور نزدیک ۵۰ نفر شرکت کننده از استادان دانشگاه اصفهان با سخنرانی آقای دکتر محمد رضا عابدی و و ارائه تجارب عملی همکاران به همت بسیج استادان و معاونت فرهنگی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه در تالار فاضلی برگزار شد.

محمد رضا عابدی مبحث دشورای اداره کلاس و رفتارهای هیجانی دانشجویان بویژه در مواقعی که از موضوعی ناراحت هستند را مورد بحث و بررسی قرار داد و تاکید کرد: در چنین مواقعی مهمترین موضوع صبوری استاد است و باید با عقل و درایت پاسخ دهد و تلاش کند؛ با دانشجویان را آرام نموده نه این که با پاسخ هیجانی بر دشورای اداره کلاس بیفزاید.

در ادامه، چند نفر از استادان تجارب خود از شرایط دشوار کلاسهای خودشان را مطرح و با همفکری مدیر کارگاه و سایر همکاران، پیرامون آن بحث و بررسی انجام و توصیه ها و راهکارهای لازم برای اداره کلاس در شرایط دشورار ارائه شد.

انتهای پیام/