بیانیه اساتید بسيجي دانشگاه آزاد تیران در خصوص عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

اساتید بسيجي دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با صدور بیانیه‌ای عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی که نیمه‌شب گذشته با نام «وعده صادق» در پاسخ به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شد را تبریک عرض نموده اعلام مي دارد که تا پاي جان بر سر پيمانمان با امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهداي گرانقدرمان مي‌مانيم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اساتید بسيجي دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با صدور بیانیه‌ای عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی که نیمه‌شب گذشته با نام «وعده صادق» در پاسخ به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شد را تبریک عرض نموده اعلام مي دارد که تا پاي جان بر سر پيمانمان با امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهداي گرانقدرمان مي‌مانيم.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی    

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ 

بدینوسیله حماسه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شکستن هیمنه پوشالی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی و هدف قرار دادن این رژیم پلید با پهباد و موشک را به کلیه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایيم. این عملیات افتخارآمیز فرزندان غیور ایران به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله العالي )بار دیگر ثابت کرد که این رژیم پلید از تار عنکبوت نیز سست‌تر است و در صورت اراده جهان اسلام این غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد.

اساتید بسيجي دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و نایب برحقش امام خامنه‌ای و تشکر ویژه از ولايت پذيري فرماندهان غيور ايران اسلامي اعلام مي دارد که تا پاي جان بر سر پيمانمان با امام راحل ، رهبر فرزانه و شهداي گرانقدرمان مي مانيم . قطعا با این عملیات ، روح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید زاهدی و دیگر شهدای قدس و مقاومت  به آرامش بيشتري مي رسد.

به اميد تحقق اين آيه از قرآن مجيد که مي‌فرمايد‌: وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ.

«اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِيِّکَ الْفَرَجَ»

و من الله التوفیق

انتهای پیام/