بیانیه بسیجیان دانشگاه اصفهان در محکومیت اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام

بسیجیان دانشگاه اصفهان در محکومیت اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام صادر کرده می نویسد: ما اساتید، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت مدعیان حقوق بشر و مزدوران داخلی که داعیه دفاع از مردم دارند را، مصداق نفاق و تزویر دانسته، به ملت عزیز ایران اطمینان می دهیم که ما قوی و در کنار هم هستیم، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما مظلومیم، اما قوی هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین علیه السلام.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه بسیجیان دانشگاه اصفهان در محکومیت اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام بدین شرح صادر شد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

 

تکرار حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی حضرت شاهچراغ علیه السلام که منجر به شهادت دو نفر و مجروحیت تعدادی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

بی‌تردید حملات وحشیانه تروریستی به سبک حیوان صفتان داعشی، نشان‌دهنده تعصب‌های ددمنشانه ناشی از شکست‌های پیاپی جریان تکفیری است که قتل انسان‌های بی‌گناه را جایز می‌شمارد و القاء ترس، یاس و ناامیدی در ملت بزرگ ایران را دنبال می‌کند.

دشمنان اسلام عزیز و قرآن منوّر در این خیال واهی بسر می‌برند که با این قبیل اقدامات سخت و کور، قادر به حکمرانی بر جهان خواهند شد اما زهی خیال باطل، همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند: “بکشید ما را، ملت ما بیدار‌تر می‌شود” در توهّمات و آرزوهای توخالی خود دست و پا میزنند.

در جریان ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، آمریکا و آمریکادوستان و کدخداپرستان، به دنبال متوقف کردن محور مقاومت بودند اما، امروز محور مقاومت را به مراتب قوی‌تر و باشکوه‌تر و سرفرازتر از قبل می‌بینند.

اقدام دهشتناک تکراری در حرم احمدی و محمدی شیراز در ادامه‌ی طراحی‌ اخیر دشمنان ملت ایران برای نا‌امن‌سازی کشور و جنگ ترکیبی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و در رأس‌شان آمریکای جنایتکار است که اخبار امیدآفرین اخیر نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و داخلی را برنمی‌تابند.

خبرهایی همچون اقتدار روزافزون نظامی، توفیقات نیروی دریایی، آزادسازی بخشی از منابع بلوکه شده ایران اسلامی در کره، سرکوب جریان منفعت‌طلب و سلطنت‌طلب بهائیت در بازار دارو، کشف و خنثی‌سازی فعالیت اخلالگران اقتصادی و امنیتی بدست سربازان گمنام امام زمان ارواحنا فداه و دهها مورد اقدام هوشمندانه از “ایران قوی” همگی خواب را بر چشمان جبهه کفر و الحاد حرام کرده است.

بی‌تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه تنها کوچکترین خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران وارد نساخته بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه را تقویت نموده است.

ما اساتید، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت مدعیان حقوق بشر و مزدوران داخلی که داعیه دفاع از مردم دارند را، مصداق نفاق و تزویر دانسته، به ملت عزیز ایران اطمینان می دهیم که ما قوی و در کنار هم هستیم، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما مظلومیم، اما قوی هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین علیه السلام. لذا در رویارویی با توطئه‌های دشمن اسیر شعارهای خوشرنگ و لعاب حمایت از حقوق بشر، زن، زندگی و آزادی نخواهیم شد و راه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی را تا تحقق تمدن اسلامی دنبال خواهیم کرد.

در پایان، شهادت دو تن از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای مجروحین، شفای عاجل مسئلت داریم.

از مسؤولین محترم قضایی و امنیتی و انتظامی خواستاریم عاملان این جنایت را در کمترین زمان ممکن به سزای اعمالشان برسانند.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج اساتید دانشگاه اصفهان

بسیج کارمندان دانشگاه اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان