بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی «چهل وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس» که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایتمداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور‌ می باشد را گرامیداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی  «چهل وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس» که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایتمداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور‌ می باشد را گرامیداشت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین
«
با اطمینان می‌گویم: مثل دفاع مقدّس جوان‌های ما امروز هم می‌توانند همه مشکلات را حل کنند
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

از همان روزهای آغاز انقلاب دشمن کودتا و ترورها و نفوذ و راههای مختلف را طی کرده بود؛ به این نتیجه رسیدند که جنگ را به ایران تحمیل کنند؛ به این دلیل  که نه گفته بود به نظام غرب و نظام شرق کمونیست؛ دنبال فروپاشی نظام نوپای انقلاب اسلامی بودند؛ اما ۸ سال دفاع مقدس با راهبردی که امام راحل «راهبرد دفاع همگانی یا دفاع مردمی» مطرح کردند؛ باعث شد جنگ به پیروزی منتج شود.

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن  گرامیداشت حماسه شکوهمند دفاع مقدس  «چهل وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس» که یادآور مجاهدت، ایثار، ولایتمداری، اخلاص و شجاعت رزمندگان غیور این کشور‌ می باشد را  خدمت آحاد مردم شریف، ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان بویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض نموده؛ یادآور می شود یک نکته مهم این است که اولا ما دفاع کردیم نه جنگ ثانیا موفق و پیروز شدیم و این بواسطه راهبرد دفاع مردمی امام راحل  به دست آمده است اما هنوز هستند افرادی بعضا می‌گویند ما نباید می‌جنگیدیم که باید برویم اهداف دشمن را تبیین و وضعیت خودمان را ترسیم کنیم و نتیجه را بعنوان یک عمل موفقیت‌آمیز بیان نماییم بویژه برای جوان‌های خودمان که استادان بسیجی رسالت سنگین جهاد تبیین را دارند و باید این امید و روحیه شجاعت و روحیه مقاومت و روحیه‌ایی که به پیروزی منتج شده را برای مردم و جوانها بیشتر بگوییم تا به آن ببالند.

انتهای پیام/