بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادشهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد. متن پیام بدین شرح است   در دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمن، تنها […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادشهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

متن پیام بدین شرح است

 

در دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمن، تنها از راه مقاومت بدست می‌آید و نه تسلیم. حضرت امام خامنه ای مدظله العالی۱۴۰۱/۰۶/۳۰

هفته دفاع مقدس، نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

آن روزها نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام بود و عروج.

آن روزها ماندن بی معنا بود و مردن در بستر، ننگی بزرگ.

آن روزها شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت.

آن روزها فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود. خاکریزها، بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می سپردند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد؛ چرا که دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی این ملّت قهرمان است. مردان این دیار در پی تجاوز کفتار صفتان ننگ و نفرین، در هفت شهر عشق، هشت بهار، آزادگی را پیمودند و حماسه آفریدند.

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. اکنون این گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران، همانطور که امام راحل عظیم الشأن پیش‌بینی می‌کردند، با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است‌ به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیرانسانی همچون توهین به مقدسات را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و تمامی دلاورمردان و زنان تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/