بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با صدور بیانیه‌‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با صدور بیانیه‌‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی که ایران همیشه برای آنها سرشار از منابع بوده قابل تحمل نبود، لذا باید با این انقلاب مقابله می کردند. ضربه هایی زدند که البته موثر نبود. کودتا، حمله نظامی هوایی در طبس، تحریک اقوام ایرانی و… و  در ادامه جنگ با ایران، واکنش استکبار جهانی با انقلاب ما بود؛ توسط همسایه جاهل و قدرت طلب ایران، برای تجزیه کشور وارد عمل شدند.‌

این تهدید، تبدیل شد به فرصت برای غیورمردان ایران؛ دفاع مقدس میدان بروز باورهای دینی و سجایای اخلاقی ملت ایران  گردید و اتحاد و یکپارچگی در مردم ایران بی نظیر بود.

در دفاع مقدس ملت ایران فهمید که پیروزی، پیشرفت، عقب ماندن دشمن و صیانت کشور با مقاومت حاصل می‌شود نه با تسلیم. این احساس که باید مقاومت کرد موجب شد که هم اطمینان و اعتماد به نفس داخلی به وجود بیاید. یعنی در داخل سیاسیون کشور، عناصر فعّال کشور، فعّالان فرهنگی کشور، یک اعتماد به نفسی پیدا کنند در همه‌ی قضایای گوناگونی که برای یک کشور پیش می‌آید و یک اطمینانی پیدا کنند و هم به دشمن یاد داد که در محاسبات خودش قدرت داخلی ایران را و مقاومت ایران را به حساب بیاورد. با همین روحیه توانستیم تعدادی از نقشه‌های مهمّ دشمن را به شکست بکشانیم. نیروهای سیاسی ما، نیروهای نظامی ما توانستند بسیاری از نقشه های دشمن را ناکام بگذارند. دشمن فشار حدّاکثری را تحمیل کرد، ناکام شد، طرح خاورمیانه‌ی جدید را به میدان آورد، ناکام ماند، تعرّض به مرزهای ما را از هوا و دریا به نحوی شروع کرد، ناکام ماند، پرنده‌ی هوایی‌اش را زدند، متجاوز دریایی‌اش را تصرّف کردند، این همان اعتماد به نفس ملّی است، این ناشی از همان اصل آموخته‌شده‌ی در دفاع مقدّس است که مقاومت، راه صیانت کشور است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشته، می‌نویسد:  سلام و درود بر روح پرفتوح و ملکوتی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، سلام و درود بر خون پاک شهدایی که با نثار جان گرانبهای خود تا اخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود مقاومت کردند و اجازه ندادند نهال انقلاب آسیبی ببیند و سلام و درود بر زن و مرد غیوری که اینک نگهبان درخت تنومند انقلاب که میراث امام  (ره) و جوانان پاکمان است؛ می‌باشند.

انتهای پیام/