بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به مناسبت عملیات طوفان الاقصی

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی مبارزات پیروزمندانه مردم مسلمان فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» تبریک عرض نموده؛ می نویسد: طوفان الاقصی، طوفانی در دل استکبار به پا کرد که گرد و خاک آن چشمانشان را به یاری خداوند کور خواهد کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی مبارزات پیروزمندانه مردم مسلمان فلسطین  در عملیات «طوفان الاقصی» تبریک عرض نموده؛ می نویسد: طوفان الاقصی، طوفانی در دل استکبار به پا کرد که گرد و خاک آن چشمانشان را به یاری خداوند کور خواهد کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

« وَ أُخْرى تُحِبُّونَها نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ»(صف ۱۳)

و (نعمت) دیگرى که آن را دوست دارید به شما مى بخشد، و آن یارى خداوند و پیروزى نزدیک است و مؤمنان را بشارت ده (به این پیروزى بزرگ)!

سلام و درود و تهیت بر برادرانمان در فلسطین آزاد که سالیان سال غیورانه در برابر ظلم سینه سپر کرده و با تمام وجود در برابر استکبار جهان، قد علم کردند. سلام و درود بر جوانان شجاع و جان بر کف مسجد الاقصی، اولین قبله مسلمین. سلام و درود بر شیرزنانی که سالیان سال شاهد پر‌پر شدن فرزندان برومندشان بودند ولی کمر خم نکردند.

این نصرت‌، گوارای وجودتان….

به راستی که طوفان الاقصی، طوفانی در دل استکبار به پا کرد که گرد و خاک آن چشمانشان را به یاری خداوند کور خواهد کرد. سلام و درود بر خمینی کبیر، که به جهانیان آموخت، در برابر ظلم سینه سپر کنند تا نصرت یابند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن عرض سلام و درود بر سردار شهیدمان، حاج قاسم عزیز که شجاعت و دلیری را به جهانیان آموخت؛ این پیروزی را محضر آقا بقیه الله الاعظم (عج) و همه مسلمانان جهان تبریک عرض نموده می‌نویسد: و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: ما یقین داریم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاالله.

به امید روزی که نماز ظهر و عصرمان را به امامت حجت ابن الحسن  (عج) در مسجد الاقصی به جا آوریم.

انتهای پیام/