بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در حمایت از عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در حمایت از عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در حمایت از عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

             بسم الله الرحمن الرحیم

﴿…وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ﴾(حج: ۴۰)

…و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است.

 

 

عملیات طوفان الاقصی در پی هتک حرمت‌های مکرر به مسجد الاقصی و جنایات متوالی رژیم صهیونیستی در حق مردم کرانه باختری و نوار غزه و با دستِ فرزندان فلسطینی، ضربات مرگباری را بر قدرت پوشالی نظامی، اطلاعاتی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای اسرائیل وارد ساخت.  فلسطینیان با این ضربات به استحکامات، مواضع و گنبد آهنین و نیز به هلاکت رساندن صدها نفر از مزدوران رژیم صهیونیستی و اسیر شدن تعداد قابل توجهی از آنان، ضمن نشان دادن قدرت ایمانی خود در عرصه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس، توانستند آثار اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی را هویدا کنند.

 

این رژیم غاصب، رفتنی است و نهضت فلسطین از همیشه این هفتاد، هشتاد سال سرحال‌تر و جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّ ظلم و ضدّ صهیونیسم از همیشه بانشاط‌ ‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و همان‌طور که امام بزرگوار (رضوان الله علیه) از رژیم غاصب به «سرطان» تعبیر کردند حتماً این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای جبهه مقاومت و انتفاضه فلسطین و سید الشهدای مقاومت اسلامی، سپهپد شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطین و  محکومیت همیشگی اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه اخیر اعلام نموده و امیدواریم بزودی طبق فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان که فرمودند:«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»  شاهد حذف این غده سرطانی  از معادلات فلسطین و منطقه باشیم.

انتهای پیام/